Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@13:08:12 GMT

ژاپن 2 - سنگال 2/ تساوی با طعم امید

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۷۲۶۲

ژاپن 2 - سنگال 2/ تساوی با طعم امید

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی ژاپن از ساعت 19:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اکاترینبورگ روسیه به مصاف سنگال رفت.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک-یک به پایان رسید. سادیو مانه در دقیقه 11 موفق شد دروازه ژاپن را باز کند. البته توپ به پای او برخورد کرد و وارد دروازه شد. در دقیقه 33 تاکاشی اینوی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا هیچ تیمی برنده به رختکن نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم مسی واگوئه با ضربه زیبایی در دقیقه 71 سنگال را تا آستانه صعود پیش برد اما کیسوکه هوندا 7 دقیقه بعد بار دیگر همه چیز را مساوی کرد.

با این نتیجه هر دو تیم 4 امتیازی شدند و به صعود امیدوار ماندند.

604

ژاپن سنگال جام جهانی 2018 ژاپن سنگال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ژاپن سنگال جام جهانی 2018 ژاپن سنگال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان این هفته موفق شد برابر گل گهر در سیرجان دست به کار بزرگی بزند و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی با دو گل در آستانه شکست قرار گرفته بود، با یک تساوی ارزشمند کار را به پایان برساند.

سیروس پورموسوی در فصل گذشته و حتی در این فصل خاطرات تلخی در دقایق تلف شده و وقت اضافه بازی‌ها دارد. تیم او چه در لیگ برتر و چه در لیگ آزادگان دیدارهای زیادی را در ثانیه‌های پایانی با دریافت گل به پایان رسانده بود تا این موضوع کابوس بزرگی برای او شکل دهد.

اما اکنون شرایط کاملا برای پورموسوی و تیمش متفاوت پیش می‌رود؛ او در آخرین بازی تیمش با یک شاهکار از سوی بازیکنانش مواجه شد و آنها موفق شدند برابر تیم رتبه پنجمی گل گهر در سیرجان در شرایطی که با دو گل عقب افتاده بودند، در نهایت با تساوی در وقت اضافه کار را به پایان برسانند.

آبی‌ها خوزستانی پیش از این در پنج بازی و در وقت تلف شده گل دریافت کرده بودند تا با تساوی یا شکست کار را به پایان برسانند. اما اکنون طی سه بازی این تیم موفق شده در دقایقی که پیش از این برای آنها کابوس بود، با دستیابی به گل شادی را به اردوی خود ببرند. آنها برابر نفت آبادان توانستند به گل برتری دست یابند و مقابل آلومینیوم و گل گهر سیرجان نیز کار را به تساوی کشاندند تا اکنون بیش از گذشته برای رسیدن به امتیاز بقا امیدوار باشند.

دیگر خبرها

  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!