Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:08:55 GMT

لهستان با ۳ و کلمبیا با ۴ تغییر مقابل یکدیگر

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۷۷۶۷

لهستان با ۳ و کلمبیا با ۴ تغییر مقابل یکدیگر

ترکیب تیم‌های ملی لهستان و کلمبیا از سوی آدام ناوالکا و خوزه پکرمن مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ تیم‌های لهستان و کلمبیا که در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به ترتیب مقابل سنگال و ژاپن با نتایج مشابه ۲ بر یک شکست خوردند، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به قضاوت سزار راموس مکزیکی در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وویچک شزنی، لوکاش پیشچک، یان بندارک، میشل پازدان، گزگوژ کریچوویاک، یاچک گورالسکی، یاکوب بلاژیکوفسکی، ماچِی ریبوس، پیوتر زیلینسکی، داوید کوناسکی و روبرت لواندوفسکی بازیکنان منتخب آدام ناوالکا هستند که ترکیب تیم ملی لهستان برابر کلمبیا را تشکیل می‌دهند.

 

خوزه پکرمن هم در این دیدار داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، یری مینا، سانتیاگو آریاس، یوهان موجیکا، آبل آگیلار، ویلمار باریوس، خوان کوادرادو، خامس رودریگز، خوان کوئینترو و رادامل فالکائو را به‌عنوان ۱۱ مرد اصلی کلمبیا مقابل لهستان معرفی کرده است.

 

یان بندارک، یاچک گورالسکی و داوید کوناسکی سه بازیکنی هستند که نسبت به مسابقه اخیر لهستان مقابل سنگال به ترکیب این تیم اضافه شدند و جای تیاگو تسیونک، کمیل گروسیچکی، آرکادیوش میلیک برابر کلمبیا بازی می‌کنند.

 

اسکار موریو، کارلوس سانچس، جفرسون لرما و خوزه ایزکوریدا نیز چهار بازیکن تیم ملی کلمبیا هستند که برخلاف بازی اخیرشان نیمکت‌نشین شده‌اند و جای خود را به یری مینا، آبل آگیلار، ویلمار باریوس و خامس رودریگز داده‌اند.

تیم ملی کلمبیا جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی لهستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کلمبیا جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • آاس رم - بولونیا؛ ترکیب رسمی
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!