Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان ایران در صورت کسب پیروزی مقابل تیم ملی پرتغال، می‌توانند برای اولین بار به جمع شانزده تیم نهایی جام جهانی راه یابند.

اختصاصی طرفداری - تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب برتری ارزشمند مقابل تیم ملی مراکش و ارائه یک نمایش شایسته و قابل تقدیر مقابل تیم ملی اسپانیا، با سه امتیاز در جایگاه سوم گروه دوم مسابقات قرار گرفته و فرداشب از ساعت 22:30 در چارچوب آخرین دیدار خود به مصاف تیم ملی پرتغال خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کی‌روش با کسب پیروزی در این دیدار حساس و مهیج، صعود خود به دور حذفی مسابقات را مسجل خواهند کرد. تساوی ملی‌پوشان و پرتغال نیز تنها در صورت شکست اسپانیا مقابل مراکش، منجر به راهیابی تیم ملی به دور بعدی مسابقات خواهد شد.

پس از دو نمایش درخشان و بسیار خوب در دو دیدار گذشته، حالا باور و ایمان به قابلیت‌های بازیکنان متعصب و جنگنده ایران به اوج خود رسیده و همه‌جا صحبت از صعود و پیروزی مقابل پرتغال شنیده می‌شود. شاگردان کی‌روش به قدری هواداران فوتبال را مجذوب و مبهوت شایستگی‌ها و توانمندی‌های خود کرده‌اند که صعود از گروه مرگ، رنگ رویای خود را باخته و کاملا دست یافتنی به نظر می‌رسد.

ترس و بیم از گلباران ایران مقابل اسپانیا و پرتغال و هراس از نام‌هایی چون اینیستا، ایسکو، رونالدو و دیگو کاستا حالا جای خود را به باور توانمندی بیرانوند، حسینی، امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی داده‌اند. رهبر کاریزماتیکی چون کارلوس کی‌روش با ترسیم یک چشم انداز روشن و جذاب و تهییج و به تکاپو انداختن بازیکنان، کوره داغی ایجاد کرده که دم آن، درون قلب‌هایمان شعله می‌اندازد. شعله‌ای که پیر و جوان، مرد و زن را در نوردیده و همگی حالا، تاریخ‌سازی قهرمانان خود با راهیابی به دور حذفی مسابقات را با دل و جان لمس می‌کنیم.

جام 2018 تا حالا جام نتایج غیرمنتظره بوده‌است. این جام به خوبی تا به اکنون نشان داده که تیم بودن، انسجام داشتن و تعهد به باور و رویا، نیرویی فراتر از نام‌ها در زمین مسابقه است. مسئله‌ای که می‌تواند یک بار دیگر و این‌بار با برتری ایران مقابل قهرمان یورو 2016 نمود پیدا کند. اصلا اهمیتی ندارد رونالدو در چه مرزی از آمادگی قرار دارد یا چه انگیزه و محرکی برای کسب آقای گلی و ماجراجویی در قهرمانی جام جهانی دارد. مهم باور و ایمانی است که حالا به مسیر خود پیدا کرده‌ایم. مهم نیست روی کاغذ چه میزانی شانس داشته باشیم، امیدِ ما، آخرین چیزی است که از بین خواهد رفت.

ایران حالا در آستانه تاریخ‌سازی است. تاریخ‌سازی به عمق کنار زدن پرتغال و کریستیانو رونالدو و راهیابی به جمع شانزده تیم. بیایید کمی رویا پردازانه تر نگاه کنیم. حتی به شگرفای رسیدن به جمع هشت تیم! روسیه یا اروگوئه، چندان قدرتمند تر از مراکش و پرتغال نیستند. پس چرا نه؟!

کارلوس کی‌روش تیمی برایمان مهیا ساخته که در آن فکر کردن به حضور در جمع هشت تیم نهایی جام نیز در دسترس است. ما حالا نه مثل عربستان و کره جنوبی حذف شده‌های زودهنگام جام هستیم نه مثل استرالیا سرنوشت صعود را از کف داده ایم. ما برای تاریخ‌سازی و حفظ اعتبار فوتبال آسیا، یک 90 دقیقه دیگر پیش رو داریم. یک 90 دقیقه دیگر برای اولین صعود، اولین صعود آن هم از دل ترسناک ترین گروه! ما حالا برای اولین صعود، یک گام فاصله داریم: آخرین گام!

با تمام وجود و از جان و دل، تا آخرین لحظه برای رویای خود خواهیم جنگید. بازیکنانمان اگر لازم باشد بار دیگر بر روی خط دروازه به صف شده و خط شکن می‌شوند. لازم باشد بار دیگر بدن خود را حائل توپ و دروازه کرده و با جان و دل حارس دروازه علیرضا خواهند بود. بازیکنانمان بار دیگر با دو شش که نه با چهار شش در زمین حاضر می‌شوند تا اطمینان حاصل کنیم در لحظه پایان، دیگر کالری و انرژی در ساق‌هایشان باقی نمانده باشد. تا اطمینان حاصل کنیم که خود را نماینده شایسته و به‌جای هشتاد میلیون ایرانی می‌دانند و از هیچ تلاش و همتی دریغ نمی‌کنند.

این‌بار سارانسک را همانند کازان محفل عاشقان تیم ملی خواهیم کرد. مرد و زن به نیابت در ورزشگاه آزادی حاضر شده و در کنار هم، شعار صعود فریاد خواهیم زد. پشت تیم ملی و برای تیم ملی، همه حامی شاگردان کی‌روش خواهیم بود. برنده یا بازنده میدان سارانسک، شاگردان کی‌روش قهرمانان ما و فاتحان جام جهانی هستند. تپش قلب‌هایمان در روسیه آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت. آن‌ها تنها نخواهند ماند. پس حالا و یک بار برای همیشه، همه برای تیم ملی خواهیم بود. اگر یک درصد شانس داریم، نود و نه درصد باور و ایمان در قلب‌هایمان موج می‌زند. تاریخ را از نو بنویسید فرزندان ایران؛ خدا قوت...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود

بازیکن رئال سوسیداد باور دارد که گلش به رئال مادرید باید صحیح اعلام می شد.

طرفداری | رئال مادرید با تک گل آردا گولر در نیمه اول توانست شب گذشته مقابل رئال سوسیداد به پیروزی دست پیدا کند‌. تنها سه دقیقه پس از گل گولر، تاکه‌ فوسا کوبو توپ را وارد دروازه تیم سابق خود کرد. داور در ابتدا گل را قبول کرد، اما بررسی، VAR خطای روی اورلین شوامنی را نشان داد و به همین دلیل گل مردود اعلام شد.

این موضوع باعث عصبانیت کوبو شد که معتقد بود این گل در لیگ قهرمانان پذیرفته می‌شد [اشاره به معیارهای سختگیرانه‌تر داوری در لیگ قهرمانان]. ستاره ژاپنی در مصاحبه با رلوو گفت:

بازیکن ما رفت تا توپ را پس بگیرد. کسی که توپ را از دست می‌دهد شوامنی بود، انگار که خوابش برده است. نمی‌دانم در لیگ قهرمانان چه اتفاقی می‌افتاد، اما فکر نمی‌کنم برای چنین صحنه ای خطا بگیرند.

کوبو معتقد است که او و هم‌تیمی‌هایش در رئال سوسیداد استحقاق بیشتری داشتند و بیان کرد که آن‌ها بسیار برتر از رئال مادرید بودند.

آنها خیلی خوش‌شانس بودند. فکر نمی‌کنم این شانس برای ما رقم بخورد. در طول ۹۰ دقیقه، آن‌ها دو یا سه بار به دروازه نزدیک شدند؛ ما، شش یا هفت بار. تیم برتر

 و مسلط بودیم. اما در نهایت فقط نتیجه مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند