Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@17:10:39 GMT

بسته‌شدن پرونده دوپینگ روسیه در فیفا

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۸۱۲۳

بسته‌شدن پرونده دوپینگ روسیه در فیفا

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، فیفا هیچ‌گونه نقض قوانین دوپینگ را در تیم ملی فوتبال روسیه کشف نکرد و نتیجه نهایی تحقیق نیز در اختیار WADA قرار گرفت. این اعلام نتیجه به معنای بسته‌شدن پرونده در فیفا است.

سرویس رسانه‌ای فیفا با انتشار این خبر اعلام کرد: فدراسیون جهانی فوتبال تحقیق درباره پرونده دوپینگ بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه از جمله بازیکنانی که در جام جهانی 2018 نیز حضور دارند را به اتمام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا نتیجه نهایی این تحقیق را به WADA ارسال و از بسته‌شدن این پرونده خبر داد.

بازرسان دوپینگ فیفا 2 نوبت در اردوی پایانی تیم ملی فوتبال روسیه پیش از آغاز جام جهانی 2018 در اتریش به صورت سرزده حضور یافتند و آزمایش‌هایی نیز به عمل آوردند. این تیم در گروه A جام جهانی 2018 با شش امتیاز صدرنشین است و صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی را قطعی کرد.

602

فوتبال روسیه جام جهانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال روسیه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد

خبر برکناری علی خطیر که شب گذشته اعلام شده بود، امروز به صورت عجیبی توسط رسانه رسمی استقلال اعلام شد. آبی‌ها این موضوع را در رسانه‌های رسمی خود اعلام کرده و پس از مدتی نیز این خبر را از روی خروجی تمامی شبکه‌های اجتماعی خود پاک کردند.

اما پس از گذشت دقایقی، دوباره همان متن خبر قبلی مبنی بر برکناری علی خطیر توسط اعضای هیئت مدیره منتشر گردید که مشخص نیست علت پاک شدن این خبر و انتشار دوباره همان خبر با همان متن قبلی چیست.

اما نکته جالب این است که همزمان با انتشار دوباره این خبر در رسانه رسمی باشگاه استقلال، هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک آبی‌ها نیز این خبر را پوشش داد و از انتصاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال خبر داد.

در متن اطلاعیه مالک باشگاه استقلال آمده است:

با تصمیم هیئت مدیره تیم استقلال، فرشید هاشم سمیعی، نائب رییس هیئت مدیره باشگاه، با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

هیئت مدیره این تیم همچنین از زحمات علی خطیر که تا پیش از این مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال را عهده‌دار بود، قدردانی و نهایت تشکر خود را اعلام کرد.

کد خبر 848957 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • کامرون: اوکراین حق دارد به قلمرو روسیه حمله کند!
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند