Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@07:22:48 GMT

سیاست به خرج می دهم و جواب شما را نمی دهم!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۸۲۵۲

سیاست به خرج می دهم و جواب شما را نمی دهم!

سعید معروف در واکنش به سوال خبرنگار مبنی بر حضور مسئولان گفت: سیاست به خرج می دهم و جواب شما را نمی دهم!

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال در نشست خبری گفت:فکر می کنم قشنگ ترین بازی ما در لیگ جهانی مقابل آلمان بود، جو سالن فوق العاده بود و به ما انرژی خوبی دادند.انتظار نداشتیم تیم المان بتواند در این مسابقه و این جو سرویس های فوق العاده بزند اما این کار صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما خیلی تحت فشار بودیم در ست پنجم هم شانس با تیم میزبان بو. از همه مردم تشکر می کنم، خدا را شکر که اخرین بازی ما در این تورنمنت با برد تمام شد. در این مسابقات درس هایی زیادی گرفتیم و امیدوارم در تورنمنت های بعدی جبران کنیم.

معروف در پایان در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه حضور مسئولان در بازی اخر بر روی برد انها تاثیر داشت، گفت: این سوال زیرکانه در پایان مسابقات بود و من هم سیاست به خرج می دهم و به این سوال جواب نمی دهم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی درخشان‌ترین سال فوتبالی خود را در فصل بیست و یکم در پیراهن گل گهر پشت سر گذاشت. او که به عنوان بهترین پاسور لیگ گل‌های زیادی هم در سیرجان زد در تابستان آن فصل مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار داشت.

او سرانجام با سر و صدای زیاد به پرسپولیس پیوست و در سال اول سه جام داخلی را با سرخ‌ها بالای سر برد تا اتفاقی شگفت انگیز را تجربه کند‌.

صادقی که به خصوص در هفته‌های پایانی فصل پیش برای پرسپولیس موثر بود، قراردادش را یک فصل دیگر نیز تمدید کرد و امسال هم در پرسپولیس حضور داشت.

درخشان‌ترین بازی این فصل صادقی در بازی با استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی بود که با دبل او به پایان رسید. صادقی در تیم یحیی فیکس بود و جایگزینی هم نداشت و شاید این اتفاق باعث شده بود عملکردی نوسانی داشته باشد.

در نیم فصل دوم اما شرایط برای او با آمدن ارونوف و هماهنگی فوق العاده ستاره ازبک با مهدی ترابی کاملا تغییر کرده است‌. سعید صادقی این هفته‌ها کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند و باتوجه به پیروزی‌های پرسپولیس تغییر در ترکیب این تیم بعید به نظر می‌رسد.

با این حال اوسمار ویرا در هربازی او را به عنوان یار تعویضی به زمین می‌فرستد و صادقی فرصت دارد به عنوان یار جانشین بدرخشد و بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ بکشد.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم