Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جشنواره تابستاني فيلم هاي سينمايي شبکه چهار از امروز (سوم تير) آغاز مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه چهار، پخش جشنواره فيلم‌هاي سينمايي شبکه چهار در ايام تابستان از سوم تير، آغاز و تا 31 شهريور ادامه خواهد داشت و مخاطبان اين شبکه در تابستان 97 مي توانند به تماشاي جذاب‌ترين آثار سينمايي ايران و جهان در ژانرهاي مختلف بنشينند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره تابستانه فيلم‌هاي سينمايي شبکه چهار که هر روز ساعت 11 پخش مي‌شود، روزانه يک اثر اقتباسي از آثار ادبي جهان را که شامل نمايشنامه ها و داستان هاي کوتاه ادبي است، پخش مي کند.
دکتر عزيز، دو مووي، سي و نه پله، هرگز فرياد نزن گرگ، مغازه عتيقه فروشي و زمان روراستي عناوين فيلم هايي است که به ترتيب از 3 تا 8 تير، هر روز ساعت 11 پخش و ساعت 2 بامداد بازپخش مي شود.
فيلم سينمايي «دکتر عزيز» به کارگرداني «ميوا نيشيگاوا» محصول سال 2009 ژاپن با بازي تسورو به شوفوکوتي است که امروز يکشنبه در جشنواره فيلم هاي تابستاني به نمايش در مي آيد.
اين فيلم داستان پزشک جواني را روايت مي‌کند که براي گذراندن دوره کارآموزي به حومه شهر مي‌رود و در آنجا به طبابت مي‌پردازد و کم کم ميان ساکنين محلي محبوبيت پيدا مي‌کند. اما يک روز بدون گذاشتن کوچکترين ردي ناپديد مي‌شود...
فيلم سينمايي «دومووي» به کارگرداني کارن اوگانسيان، دوشنبه 4 تير، از شبکه چهار سيما پخش مي شود.
آنتن پراچنکو نويسنده کتاب هاي جنايي که دچار بحران خلاقيت است. تصادفا شاهد يک قتل مي شود و با قاتل حرفه اي که آن را انجام داده آشنا مي شود.آدمکش که دومووي نام دارد به آنتن اجازه مي دهد که در هنگام ارتکاب قتل ناظر بر کارش باشد تا بتواند داستان هاي مهيج تري بنويسد و دوباره با اقبال خوانندگان مواجه شود. از سوي ديگر پليس مسکو که مدتهاست به دنبال دومووي است با بازجويي هايي که از آنتن به عنوان شاهد به عمل مي آورد به او مشکوک مي شود. کنستانتين خابنسکي در فيلم سينمايي «دومووي » محصول سال 2008 روسيه به ايفاي نقش پرداخته است.
«سي و نه پله» سه شنبه 5 تير، پخش مي شود.در اين فيلم راس پاول، ديويد وارنر و جان ميلز بازي مي‌کنند. سي و نه پله محصول سال 1978 انگلستان است و داستان آن درباره ريچارد هني،مهندس معدن است که از آفريقاي جنوبي به لندن مي‌آيد. شبي سرهنگ اسکودر، يکي از همسايگانش با عجله به خانه او مي‌آيد و مي‌گويد گروهي قصد ترور وزير امور خارجه را دارند تا به اين وسيله جنگ جهاني راه بيندازند. اسکودر کشته مي‌شود و ماموران مخفي و ماموران پليس به دنبال ريچارد هني مي‌گردند....
فيلم «هرگز فرياد نزن گرگ» به کارگرداني کارول بالارد محصول 1983 چهارشنبه 6 تير، پخش مي شود.
سينمايي «مغازه عتيقه فروشي» 7 تير، پخش مي شود. اين فيلم را براي پرسيوال در سال 2007 براي سينماي ايرلند و انگلستان و بر اساس رماني از چارلز ديکنز ساخته است و در آن درک جاکوبي، سوفي، اواسيو و توبي جونز بازي هاي درخشاني از خود ارائه کرده اند.
شبکه چهار سيما فيلم سينمايي «زمان روراستي» را که اولو گروسبارد در ژانر پليسي و حادثه‌اي کارگرداني کرده، روز جمعه 8 تير، پخش مي‌کند.
فيلم سينمايي «زمان روراستي» محصول سال 1978 سينماي هاليوود است و داستين هافمن، ترزا راسل و هري دين استانتن در آن نقش‌آفريني کرده‌اند.
ماکس دمبو (داستين هافمن) خلافکار سابقه‌دار به صورت مشروط از زندان آزاد مي‌شود و بايد تحت نظر ستوان ارل فرانک باشد. اما ماکس به همراه تبهکاري به نام جري تصميم به سرقت از يک جواهرفروشي از بورلي هيلز مي‌گيرند. ماکس و جري پس از سرقت به خيابان مي‌آيند، با پليس درگير مي‌شوند و ...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی

آفتاب‌‌نیوز :

«حبس مجرد» اولین فیلم بلند محمدحسام حدادیان است که با موضوعی اجتماعی به موضوع و معظلی در یک خانواده پرداخته است. «حبس مجرد» که به تازگی پخش جهانی خود را آغاز کرده است، پیش از این در جشنواره لیفت آف لندن حضور پیدا کرده بود و این بار و در دومین حضور بین‌المللی خود به جشنواره لیفت آف توکیو راه پیدا کرده است.

جشنواره لیفت آف توکیو از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود و فیلم‌هایی از سراسر دنیا در بخش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند که بخش آنلاین این جشنواره به مدت ۴ هفته در vimeo on demand ادامه خواهد داشت. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت‌های شرط‌بندی تصمیم به فرار و خروج غیر قانونی از کشور را دارد که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می‌شود.»

بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی کوشکی، سیاوش چراغی‌پور، وحید نیک‌راد، پیمان مقدمی، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی و با حضور سید جواد یحیوی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان.

همچنین سایر عوامل فیلم سینمایی «حبس مجرد» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، تهیه کننده: مهران مهدویان، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، تدوین: شیدا گرجی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، طراح پوستر: وحید عبدالحسینی، مدیر تولید: سیامک باحجب و علی رستمی نیا، مدیر تدارکات: خسرو زنگنه تبار، اصلاح رنگ: محمد حسین اسحاقی، صداگذار: سیاوش حیدری، نویسنده: ابراهیم نصیری، پخش جهانی: یونیرامافیلمز، موسیقی: شهاب سلیمی، طراح لوگو: علی شجاع، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل، عکاس: فاطمه تقوی، طراح موشن: سروش محرابیان، مدیر روابط عمومی: محمد زکی زاده.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • جزئیات جدید از ساخت فیلم شهید طهرانی مقدم/ به فجر می‌رسد؟