Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ رهام رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با تخلفات و جرایم تلاش‌های خوبی داشته‌ایم و چندین طرح عملیاتی و اطلاعاتی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین جرایم سرقت است که تلاش گسترده‌ای برای ناامن کردن فضا برای سارقان در سطح این شهرستان صورت گرفته و شاهد بهبود شاخص‌ها در این حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش کشفیات سرقت اماکن

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال شاهد افزایش قابل توجهی در کشف انواع سرقت‌های خرد و سرقت از اماکن خصوصی در سطح این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به افزایش ۱۲۶ درصدی کشفیات سرقت اماکن خصوصی طی مدت یاد شده در سطح شهرستان کنگان، ادامه داد: با اجرای طرح های متعدد ارتقای امنیت اجتماعی در این مدت ۶۸ نفر سارق دستگیر شدند.

رضایی افزود: با تلاش شبانه روزی و همت مضاعف ماموران انتظامی شهرستان در بحث سرقت‌های خرد شامل سرقت داخل خودرو، قطعات اتومبیل، اماکن خصوصی، جیب بری، کش روزنی افزایش ۵۶ درصدی کشفیات را داشته‌ایم.

افزایش ۵ برابری کشف سرقت احشام

وی با اشاره به افزایش پنج برابری کشفیات سرقت احشام در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در زمینه سرقت از اماکن دولتی نیز شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: طی سه ماهه نخست امسال شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات سرقت مغازه در سطح شهرستان کنگان هستیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک

احمدرضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خوروبیابانک، تعهدات اشتغال در سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به برگزاری متسمر و مداوم جلسات این کارگروه ادامه داد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۵ درصدی داشته است.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: تداوم و افزایش نظارت‌ها در حوزه اشتغال، پیگیری اعطای تسهیلات اشتغال جاماندگان تبصره ۱۶، اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و دیگر حوزه‌ها، تسهیلات بند (د) تبصره ۱۶، اطلاع رسانی سامانه کاریابی و جستجوی اشتغال، موارد مرتبط با اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی از جمله مواردی است که در جلسه اخیر این کارگروه بیان شد.

کد خبر 6085673

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک