Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، با اختصاص مبلغ 8 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار به منظور رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، دولت این تصمیم را با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر تخصیص منابع اعتباری برای تأمین آب شرب اضطراری، ارتقای کیفیت و کمک به طرح‌های تأمین آب پایدار شهرها و روستاهای کشور اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موافقت با اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی

دولت همچنین با توجه به لزوم تأمین نقدینگی مورد نیاز برای خرید به موقع محصولات کشاورزی و جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی تولیدکنندگان این بخش، مبلغ 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی اختصاص داد.

همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف شد به منظور تأمین به موقع نقدینگی، مبلغ 5 هزار میلیارد ریال به عنوان تنخواه از محل اعتبارات قانون بودجه سال 1397 کل کشور در اختیار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار دهد.

شرکت‌های خودروساز از رعایت شروط دریافت تسهیلات در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری مستثنی شدند

در جلسه امروز هیأت وزیران در راستای تکلیف خودروسازان نسبت به واردات قطعات و تولید خودروهای سنگین جهت اجرای طرح جایگزینی و نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل تجاری درون و برون شهری، مصوب کرد شرکت‌های خودروساز و متقاضیان دارای خودروی فرسوده مشمول این طرح از رعایت برخی شروط و تعهدات ناظر به دریافت تسهیلات در طرح مذکور مستثنی شوند.

برنامه زمانی اعمال حدود مجاز آلایندگی موتورسیکلت‌های بنزینی تغییر کرد

هیات دولت همچنین با تغییر برنامه زمانی اعمال حداقل حدود مجاز آلایندگی موتورسیکلت‌های بنزینی موافقت کرد.

بر این اساس، حدود مجاز آلایندگی موتورسیکلت برای سال 1397 بنزین یورو 3 و برای سال 1398 بنزین یورو 4 و از سال 1400 به بعد مطابق استاندارد روز اتحادیه اروپا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بحران آب هيات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت

هوشنگ محمدی روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی گرمه و جاجرم در خراسان شمالی اظهار کرد:‌ یکی از موضوعات اصلی کنونی این وزارتخانه معیشت همکاران و موضوع مسکن است.

وی افزود: پوشش وام مسکن کارکنان نیز طبق تفاهم نامه بر عهده بانک کشاورزی است و پروژه مسکن کارکنان و ساختمان اداری شهرستان گرمه که امروز کلنگ زنی شد تا دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد. 

۲۷ هکتار از اراضی تحت مالکیت سازمان جهاد کشاورزی در خراسان شمالی به مسکن کارکنان اختصاص یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز در این آیین با بیان اینکه ۲۷ هکتار از اراضی تحت مالکیت این سازمان به مسکن کارکنان اختصاص داده شد گفت: یکهزار و ۳۵۸ نفر از کارکنان این سازمان و اداره های تابعه در طرح مسکن کارکنان ثبت نام کردند.

محمد محمدزاده اظهار کرد: از مجموع این ثبت نام کنندگان تعداد ۲۶۰ نفر فرم(ج) سبز دارند.

وی گفت: امروز عملیات کلنگ زنی ۱۳۰ واحد در شهرستان های گرمه و جاجرم و ۳۵۰ واحد در شهرستان بجنورد آغاز شده است.

سهم بخش کشاورزی استان ۱.۱ درصد از تولیدناخالص بخش کشاورزی کشور است که مهمترین بخش تولیدی استان بخش کشاورزی است.

سطح اراضی کشاورزی و بایر خراسان شمالی ۴۰۰ هزار هکتار است، کل اراضی استان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار است که اکنون ۱۳ درصد از این سطح به بخش کشاورزی اختصاص دارد و ۸۷ درصد نیز اراضی غیرکشاورزی است.

۴۴ درصد جمعیت یک میلیون نفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • هشدار کاهش دمای هوا و سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین