Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کلمبیا نیمه اول بازی با لهستان را با برتری خاتمه داد. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سومین بازی شب یازدهم جام‌جهانی 2018 از ساعت 22:30 امشب (یکشنبه) بین لهستان و کلمبیا در گروه هشتم در ورزشگاه کازان به قضاوت راموس سزار از مکزیک آغاز شد و با گل مینا در دقیقه 40 یک بر صفر به سود کلمبیا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از 15 دقیقه متعادل، کلمبیا اندکی بر بازی تسلط یافت اما فرصت‌هایش را از دست داد و لواندوفسکی، کاپیتان و ستاره لهستان هم مانند بازی قبلی کار خاص صورت نداد. سرانجام در دقیقه 40 حملات کلمبیا نتیجه داد و مینا گل اول این تیم را به ثمر رساند. تیم آمریکای‌جنوبی چند حمله دیگر ترتیب داد و در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر کلمبیا خاتمه یافت.

 انتهای پیام/

R7879/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!

مس رفسنجان در نیم فصل دوم لیگ برتر توانسته نتایج خوبی بگیرد و یکی از عوامل این اتفاق را می‌توان در نحوه بدنسازی تیم جستجو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تحول مس رفسنجان در نیم‌فصل دوم‌ به یکی از سوژه‌های قابل توجه تبدیل شده است. بررسی آمارها و عملکرد مس در 10 بازی نیم فصل دوم (با احتساب بازی جام حذفی مقابل استقلال) در مقایسه با نیم فصل اول نشان می‌دهد که یکی از دلایل ناکامی و نتایج ضعیف مس آمادگی بدنی نامناسب این تیم بوده، مشکلی که به شکل واضح و روشن در نیم‌فصل دوم رفع شده است.

عملکرد ضعیف دفاعی و دریافت گل در نیمه دوم خصوصا تحت فشار قرار گرفتن در 30 دقیقه پایانی یکی از شاخصه‌هایی است که ضعف بدنی تیم را نشان می‌دهد. مس رفسنجان در نیمه‌های دوم بازی‌های نیم‌فصل اول خودش 15 گل مقابل حریفان دریافت کرده، در نیمه دوم به مراتب عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نیمه اول داشته و در 30 دقیقه پایانی بازی‌های خودش 9 گل دریافت کرده است.

بررسی عملکرد و تحول مس در نیم فصل دوم از همین نظر قابل توجه است. تیم نویدکیا برخلاف نیم فصل اول در 45 دقیقه دوم 10 بازی اخیر خودش تنها 3 گل دریافت کرده که در این بین فقط یک گل در 30 دقیقه پایانی و در دقیقه 74 بازی مقابل ذوب‌آهن به ثبت رسیده که این تغییر چشمگیر آمار قابل توجه است.

مس رفسنجان به دلیل مشکل بدنسازی در نیم‌فصل اول شش بار بازی‌های را در نیمه دوم واگذار کرده و مقابل شمس‌آذر، تراکتور، نفت آبادان، استقلال ، ملوان و سپاهان در نیمه دوم به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی تحت فشار حریفان قرار گرفته و در 45 دقیقه پایانی شکست خورده است.

مس که در بازی برابر شمس‌آذر و سپاهان نیمه نخست را با تساوی به پایان رسانده بود در نیمه دوم با دریافت 3 و 4 گل تلخ‌ترین شکست‌های فصل خودش را تجربه کرد در حالی که نارنجی‌پوشان بعد از دریافت هر گل توانی برای جبران نتیجه و بازگشت به جریان بازی نداشتند.

شرایط مس در نیم فصل دوم دقیقا خلاف این روند است. آنها در بازی مقابل فولاد و آلومینیوم با وجود تساوی در نیمه اول در 45 دقیقه دوم به پیروزی رسیدند و حتی در مسابقه برابر نساجی دو گل از مجموع 3 گل پیروزی بخش در نیمه دوم به ثمر رسید.

بررسی آمار عملکرد و موقعیت‌سازی مسی‌ها نشان می‌دهد که این تیم در 10  بازی اخیر از جمله مسابقه برابر تراکتور، شمس‌آذر و پیکان در نیمه دوم به مراتب عملکرد بهتری نسبت به نیمه نخست داشته و صاحب موقعیت‌های متعدد گلزنی شده است.

نکته جالب توجه این است که مشکل بدنى مس رفسنجان در نیم فصل دوم حل شده که این موضوع احتمالا به تمرینات آماده‌سازی نادرست ابتدای فصل و شکل بدنسازی غیر حرفه‌ای تیم در طول فصل بازمی‌گردد. مشکلی که در نیم فصل دوم از رفسنجان رخت بسته و با حضور نویدکیا و دستیارانش شرایط این تیم طبق آمار کاملا متفاوت به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • مورایس: در رختکن به بازیکنان بطری جادو دادم
  • لیگ یک/ داماش گیلان یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد
  • برتری ذوب آهن در وقت اضافه
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)