Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@06:52:39 GMT

حمله موشکی یمن به ریاض وزارت دفاع عربستان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۸۳۶۸

حمله موشکی یمن به ریاض وزارت دفاع عربستان

به گزارش جهان نيوز، به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد کرد که مرکز اطلاعات وزارت دفاع عربستان و چندین مقر وابسته به پادشاهی عربستان در ریاض را با چندین موشک بالستیک هدف قرار داده است.

در حالی که تاکنون جزئیاتی از خسارات این حملات موشکی منتشر نشده است، پدافند هوایی عربستان مدعی شد یک موشک بالستیک را بر فراز ریاض رهگیری و ساقط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر یگان موشکی ارتش یمن اعلام کرد که موشک‌های بالستیک "البرکان" (آتشفشان) به اهداف خود اصابت کرده است.

این حمله موشکی ارتش یمن به ریاض در حالی صورت گرفته که  ائتلاف متجاوز سعودی از روز چهارشنبه بیست و سوم خرداد تجاوزات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی را با تکیه بر مزدوران چند ملیتی خود با هدف اشغال بندر الحدیده آغاز کرد که تاکنون متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شده‌ است.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به شهر ایلات در اراضی اشغالی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد شهر ایلات در اراضی اشغالی بامداد امروز (دوشنبه) هدف حمله هوایی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت، یک هدف هوایی مشکوک از طریق دریای سرخ وارد اراضی اشغالی شده و در منطقه‌ای باز  واقع در شمال شهر  ایلات سقوط کرده است.

در این بیانیه آمده است که این هدف از سوی نیروی هوایی ارتش صهیونیستی رصد شده و خساراتی برجا نگذاشته است.

بنا بر گزارش یدیعوت آحارونوت، شهر ایلات به طور مستمر هدف حملاتی قرار می‌گیرد که انصارالله مسئولیت بیشتر آنها را به عهده می‌گیرد. آنها همچنین بندر ایلات را تحت محاصره قرار داده‌اند و مانع ورود کشتی‌ها به آنجا می‌شوند و  کشتی‌ها در حین عبور از باب المندب با موشک‌ها و پهپادها هدف قرار می‌گیرند.

در این گزارش آمده است حملات انصارالله موجب شده تا شرکت‌های جهانی بزرگ عبور کشتی‌های خود در دریای سرخ را متوقف کنند یا مسیر آنها را از طریق دور زدن در اطراف جنوب افریقا تغییر دهند.

انصارالله بارها اعلام کرده که حملات آن تنها کشتی‌های عازم اراضی اشغالی را هدف قرار می‌دهد و تا زمانی که حملات علیه فلسطین متوقف نشده و آتش‌بس برقرار نشود این حملات ادامه خواهد یافت.

در همین راستا، مدیریت بندر ایلات اعلام کرد فعالیت دریانوردی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس در هفتم اکتبر و حملات انصارالله در دریای سرخ و شهر ایلات به میزان ۸۵% کاهش یافته است.

مدیر کل بندر ام الرشراش«ایلات» گفت، یمنی‌ها توانستند از چهار ماه قبل  فعالیت‌های این بندر را تعطیل کنند که طی ۳۵ سال فعالیتش در این بندر چنین اتفاقی بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله ارتش سوریه به مقرهای تروریست‌ها در حلب
  • کره شمالی چند موشک بالستیک شلیک کرد
  • کره‌شمالی چند موشک بالستیک شلیک کرد
  • حمله موشکی به شهر ایلات در اراضی اشغالی
  • خوشامدگویی پیونگ‌یانگ به بلینکن با شلیک چندین موشک بالستیک
  • کره شمالی موشک بالستیک آزمایش کرد
  • کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد
  • حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • روایت پدر موشکی اسرائیل از حمله به ایران
  • بیانیه گروه 7 درباره انتقال موشک بالستیک از ایران به روسیه/ بیانیه ارتش آمریکا درباره حملات انصارالله یمن در دریای سرخ/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران