Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@06:04:46 GMT

پاسخ جالب سعید معروف در مورد حضور مسئولان در سالن

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۸۴۹۴

پاسخ جالب سعید معروف در مورد حضور مسئولان در سالن

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از مردم به خاطر حمایت‌هایی که از این تیم داشتند تشکر کرد.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران آخرین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال را با پیروزی پشت سر گذاشت. کاپیتان سعید معروف پس از کسب پیروزی در نشست خبری حاضر و از مردم تشکر کرد.

سعید معروف در نشست خبری گفت: یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ جهانی بود، جو سالن خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان سرویس‌های خوبی زد و انتظار نداشتم چنین جو سالن آزادی اینگونه سرویس بزند.

وی ادامه داد: موفق شدیم مقابل آلمان خوب عمل کنیم. امروز فشار زیادی روی تیم ایران بود. در ست پنجم شانس با تیمی است که میزبان است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: از مردم تشکر می‌کنم، خیلی از آن‌ها ایستاده بر روی سکو بازی را تماشا و تیم را تشویق کردند. خوشحالم آخر بازی در لیگ ملت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. برد و باخت به تیم ملی برای تورنمنت‌های آینده کمک خواهد کرد.

سعید معروف در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی برحضور مسئولان در بازی آخر تیم ملی در سالن اینگونه پاسخ داد: سوال زیرکانه‌ای بود. بازی را پیروز شدیم، من نیز سیاست به کار می‌برم و پاسخ نمی‌دهم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VHf

منبع: فردا

کلیدواژه: سعید معروف والیبال نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی ۴ به صفر برابر کویت به عنوان تیم نخست از گروه D به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد.   تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست پیدا کرد.    در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور پس از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.   در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه نخست باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.   در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم پایانی جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان می‌رود.    دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • اعترافات جالب فرمانده پایگاه نواتیم : این حمله بی سابقه ترین حمله به پایگاه بود | طفره رفتن فرمانده اسرائیلی از پاسخ دادن به این سوال | ویدئو
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته