Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود ۲۵۰۰ هوادار ایرانی با تجمع مقابل هتل محل استقرار تیم ملی، به تشویق تیم ملی ایران پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به روسیه، در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا بازی تیم‌های ملی ایران و پرتغال از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حدود ۲۵۰۰ ایرانی اطراف هتل محل اسکان تیم ملی تجمع کرده‌اند و با استفاده از طبل و پرچم و شیپور شروع به تشویق بازیکنان و تیم ملی ایران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از هواداران هم با استفاده از موبایل‌های خود شروع به عکاسی و فیلم‌برداری از هتل تیم ملی کردند و تعدادی از بازیکنان هم از بالکن اتاق‌هایشان به ابراز احساسات هواداران ایرانی پاسخ دادند.

این در حالی است که محل تعبیه شده برای هواداران هر تیم در فاصله ۵۰۰ متری هتل تیم ملی است و به خاطر تجمع هواداران در مقابل هتل، خالی مانده است.

هواداران تیم ملی با شعار "ایران قهرمان می‌شه، خدا می‌دونه که حقشه" از تیم ملی حمایت می‌کنند و به بازیکنان انگیزه می‌دهند.

در بین هواداران ایرانی هم تعدادی هم هوادار منتسب به تیم ملی پرتغال دیده می‌شود.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که تیم ملی باید تا ۲۴ ساعت آینده مهیای بازی با پرتغال شود و شاید تشویق هواداران با استفاده از طبل و دهل مخل آسایش بازیکنان تیم ملی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم ملي فوتبال ايران جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیدار ایران و پرتغال در جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی

ملی‌پوشان فوتبال ایران در نخستین روز اردوی اسفند-فروردین خود تمرین ریکاوری انجام دادند.

به گزارش ایسنا، در اولین روز اردوی تیم ملی، ملی‌پوشان با نظارت امیر قلعه‌نویی به تمرین ریکاوری پرداختند. این تمرین در مجموعه تمرینی «پک» برگزار شد و ملی‌پوشان پس از بازی‌های هفته ٢١ لیگ برتر تمرین ریکاوری را انجام دادند تا از فردا تمرین تاکتیکی پیش از دیدار برابر ترکمنستان برگزار شود.

در این تمرین «ادگار داویدز»، بازیکن سابق تیم ملی هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا، با حضور در اردوی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی، مهدی محمدنبی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد. داویدز در جمع ملی‌پوشان با بیان تجربیاتی از حضورش در مسابقات مهم فوتبال دنیا، کسب افتخار برای مردم کشور را مهم‌ترین موضوع برای بازیکنان ملی عنوان کرد و خطاب به بازیکنان تیم ملی ایران گفت: «بازی‌های شما را همواره دنبال می‌کنم.»

او در پایان گفت: کاری کنید که نه‌تنها خانواده و پدر و مادر که مردم کشورتان به شما افتخار کنند.

سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به سوابق داویدز در فوتبال دنیا، از بازیکنان تیم ملی خواست از امروز دوران جدیدی را برای کسب موفقیت آغاز کنند. او گفت: ما از امروز باید برای اهداف جدید کارمان را شروع کنیم. اهداف بزرگی داریم که باید برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.

قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان جوان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی گفت: قدر پیراهنی که بر تن دارید بدانید. شما نماینده هشتاد میلیون نفرید و باید شایستگی خود را ثابت و برای شادکردن مردم تلاش کنید. شادکردن مردم یعنی رضایت خدا. بنابراین با احترام به یکدیگر و به‌ویژه بازیکنان باتجربه، تمام تلاش‌تان را برای موفقیت این پیراهن انجام دهید.

در پایان پیراهن تیم ملی هلند به امیر قلعه‌نویی و علیرضا جهانبخش و پیراهن تیم ملی ایران به داویدز اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو از تیم ملی پرتغال خط خورد؟
  • دلیل خط خوردن رونالدو از فهرست پرتغال مشخص شد
  • ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی +عکس
  • ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی
  • حیدری: زشت است استقلال ۹۰ دقیقه مقابل هوادار دفاع می‌کند/ صدای هواداران از سبک بازی نکونام درآمده است
  • آشنایی استادان و دانشجویان قرقیزستانی با فرهنگ ایرانی
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا
  • تصمیم ناباورانه علیه ستاره ایرانی پورتو!
  • تجمع دانشجویان و کارگران مقابل وزارت کار (عکس)
  • فیلم کامل‌تر از لحظه آغاز بزن بزن هواداران حجاب با یگان ویژه تهـران