Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حضور روحانی در مجموعه تفریحی توچال و اعتراضاتی که در واکنش به اولویت دادن به این بازدید صورت گرفت، اظهار داشت: اصل رفتن آقای روحانی به این مجموعه تفریحی ایرادی ندارد.
به گزارش خرداد به نقل از تسنیم، علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم حجت الاسلام حسینی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا مجلس قصد ندارد برای گرانی‌های اخیر اقدامی انجام دهد؟ گفت: الان کشور در شرایط سختی است و حل مشکلات کار مجلس به تنهایی نیست و هر سه قوه باید با هم کار کنند، ولی عنصر اصلی دولت است و با هدایت او باید این مشکلات اقتصادی حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط سختی است و هر دولتی که باشد به این آسانی نمی‌تواند از آن رهایی یابد و به نظر من باید شرایط اقتصاد کشور را صادقانه برای مردم شرح دهند. چراکه دست دولت باز نیست و نمی‌تواند دلار به بازار تزریق کند تا قیمت‌ها پایین بیاید.
مطهری با اشاره به اینکه برخی حرف‌ها در ارتباط با وضعیت اقتصادی امروز کشور را نمی‌توان گفت: اضافه کرد: دولت باید شرایط را به مردم بگوید چراکه که از خارج به دولت فشار‌هایی در حال وارد شدن است تا ایران زانو زده و پای نیز مذاکره بیاید.  اگر مردم ۶ ماه مقاومت کنند، وضعیت اقتصادی بهتر خواهد شد.
وی درباره حضور دیروز عصر روحانی در مجموعه تفریحی توچال و اعتراضاتی که به در واکنش به اولویت دادن به این بازدید با وجود مشکلات اقتصادی صورت گرفت، اظهار داشت: اصل رفتن آقای روحانی به این مجموعه تفریحی ایرادی ندارد چراکه زیاد نشستن پشت میز هم بیماری می‌آورد.
مطهری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی می‌گویند گرانی‌ها عامل داخلی داشته و ناشی از فشار برخی گروه‌های فشار است، گفت: بعید می‌دانم. گرانی‌ها ناشی از ضعف نظارت است و اکنون باید سازمان تعزیرات حکومتی وارد شود چراکه برخی از این گرانی‌ها کاذب بوده و واقعی نیست.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از وضعیت امروز کشور به عنوان وضعیتی ویژه نام برد و در ادامه با اظهار بی اطلاعی از وجود گروه‌هایی که تصمیم بر وارد کردن فشار بر دولت داشته باشند گفت: الان وقت تسویه حساب سیاسی و انتقام گیری نیست و همه باید دست به دست هم دهیم تا از این بحران خارج شویم.
مطهری درباره موضوع مطرح شده از سوی رئیس دفتر رییس جمهور درباره ترمیم کابینه گفت: در شرایط سختی هستیم و برای عبور از این وضعیت نیاز به مدیران فعال داریم.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره انتقادات مطرح شده از وی به جهت سکوت در قبال گرانی‌های افسار گسیخته چند هفته اخیر اظهار داشت: اظهار نظر چه فایده‌ای دارد، باید اقدام عملی انجام شود. اینکه ما داد بزنیم چه فایده‌ای دارد؟ ۲۰ نفر داد می‌زنند من هم یک دادی بزنم؟! ما عملا در حال تلاش هستیم، ولی اینکه صرفا اعتراض کنیم فایده‌ای ندارد. برچسب ها: مطهری ، مجلس شورای اسلامی ، روحانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مطهری مجلس شورای اسلامی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم

رئیس‌جمهور با اعلام شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران گفت: جمهوری اسلامی از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و مؤثر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است؛ جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس‌جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچکدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و اظهار کرد: هیچکدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

وی همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، افزود: پاکستان هم علاقه‌مند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و مؤثر بردارد.

منبع: ایرنا کد خبر 747024

دیگر خبرها

  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم