Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی ایران، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ را با پیروی مقابل آلمان به پایان برد.

به گزارش تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در پانزدهمین و آخرین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال 2018 که در سالن مملو از جمعیت آزادی تهران برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل آلمان به پیروزی رسید.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی از ترکیب بازی گذشته یعنی سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، شریفی، سامان فائزی، علی شغیعی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جایگاه ویژه هم علاوه بر احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال و محمدرضا داروزنی، رئیس پیشین این فدراسیون و معاون توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و شاهرخ شهنازی، دبیر این کمیته در کنار نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز حضور داشتند.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان نیز در اواخر ست سوم به جمع هواداران حاضر در سالن اضافه شد.

ست نخست را بازیکنان ایران، جنگنده شروع کردند و با اشتباهات کمتر نسبت به حریف، تیم برتر میدان بودند. بازیکنان ایران در پایان این ست 13 امتیاز از حمله، 2 امتیاز از دفاع روی تور و 9 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند در حالی که تنها 3 امتیاز از اشتباهات ایران، نصیب ژرمن‌ها شد. نتیجه ست نخست 25 بر 20 به سود ایران بود.

ست دوم، جریان کاملاً متفاوتی با ست نخست داشت. دفاع روی تور تیم آلمان به طرز محسوسی با شناخت مهاجم اصلی ایران، بهتر شد و از طرف دیگر، بازیکنان ایران 14 امتیاز به خاطر اشتباهات خود به حریف اروپایی تقدیم کردند. نتیجه این ست 23 بر 25 به سود آلمان بود.

بازیکنان ایران در ست سوم باز هم با تمرکز روی بازی خود و حمایت تماشاگران از اشتباهات خود کم کردند و توانستند از همان ابتدای ست بر حریف برتری داشته باشند. نتیجه این ست 25 بر 22 به نفع شاگردان کولاکوویچ بود.

بازی در ست چهارم نیز بسیار نزدیک دنبال شد. درخشش سعید معروف در بازی سازی و توپ‌گیری در این ست فوق‌العاده بود. ضمن اینکه بار خط حمله ایران بر دوش 2 دریافت کننده ایران یعنی عبادی‌پور و شریفی بود. با این حال نتیجه ست 22 بر 25 به نفع آلمان ثبت شد تا تکلیف برنده این بازی در ست پنجم مشخص شود.

قبول شکست برای بازیکنان ایران با وجود حمایت پرشور تماشاگران حاضر در سالن، بسیار سخت بود. آنها در ست پنجم با تکیه بر بازی سازی سعید معروف و تجربه بازیکنی مثل میلاد عبادی‌پور با نتیجه 15 بر 11 برنده شدند تا لیگ ملت‌های والیبال را با 3 پیروزی متوالی تمام کرده باشند.

تیم ایران با ثبت این نتیجه با 7 پیروزی و 8 شکست و با 21 امتیاز، پایین‌تر از آلمان در جایگاه دهم جدول جای گرفت و بهتری عملکرد را در بین تیم‌های آسیایی داشت.

تورنمنت بعدی پیش روی تیم ملی ایران،‌ بازی‌های آسیایی جاکارتا (تیم ملی ب) و مسابقات قهرمانی جهان در بلغارستان و ایتالیاست.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان برد و کاملا از یووه فاصله گرفت

هلاس ورونا و میلان در چارچوب بازی‌های هفته ۲۹ سری آ به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با پیروزی ۳-۱ میلان و شاگردان پیولی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، تیم میلان مهمان هلاس ورونا بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

تئو هرناندز (۴۴)، کریستین پولیشیچ (۵۰)، ساموئل چوکووئزه (۷۹) برای روسونری گل زدند و تیانی نوسلین (۶۵) هم تک گل میزبان را زد.

شاگردان پیولی با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و جایگاهشان را در رتبه دوم مستحکم کردند و اختلافشان با یوونتوس رده سومی به سه امتیاز افزایش یافت. هلاس ورونا هم با ۲۶ امتیاز پانزدهم است.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال جوانان ایران مقابل روسیه
  • شاگردان اوسمار ترمز پیکان را کشیدند
  • پیروزی سپاهان برابرگل گهر/شاگردان مورایس انتقام بازی رفت راگرفتند
  • میلان برد و کاملا از یووه فاصله گرفت
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • بسکتبال NBA | خط و نشان وریرز برای لیکرز با طعم پلی این
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • پیروزی شهداب مقابل ایفاسرام/ شاگردان تندروان سومین تیم صعودکننده
  • توپخانه اشتوتگارت: سه گل در کیسه هوفنهایم
  • جمشیدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ بسکتبال