Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کلمبیا با گل فالکائو 2-0 از رقیب خود پیش افتاده است.

به گزارش وبسایت نود، دور دوم رقابت های دور گروهی جام جهانی 2018، یکشنبه شب با جدال تیم های لهستان و کلمبیا پایان می یابد. این مسابقه در ورزشگاه کازان برگزار می شود.

دو تیم لهستان و کلمبیا در مسابقه اول خود شکست خوردند و بی صبرانه منتظر کسب اولین برد خود هستند تا از حذف زودهنگام جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب دو تیم برای این مسابقه به شرح زیر است:

کلمبیا: اوسپینا، آریاس، باریوس، آگیلار، فالکائو، خامس رودریگز، کوادرادو، مینا، موجیکا، کوئینترو، سانچز

لهستان: شزنی، پازدان، بدنارک، گولارسکی، لواندوفسکی، رایبوس، کریکوویاک، برژینسکی، زیلنسکی، پیشژک، کووناکی

نیمه اول مسابقه خیلی از لحاظ خلق موقعیت بازی جذابی از آب در نیامد، موقعیت های کمی روی دروازه ها شاهد بودیم و مسابقه متعادل پیگیری می شد با این تفاوت که در دقایق پایانی نیمه اول، میل و انگیزه کلمبیا برای یورش به سمت دروازه حریف بیشتر از لهستان بود.

یاران آبی پوش زمین مزد برتری نسبی چند دقیقه ای خود را گرفتند و در دقیقه 40 به گل اول مسابقه رسیدند. یک کرنر ارسالی از جناح راست که کوتاه کار شد، به خامس رودریگز رسید، او با یک سانتر عالی روی دروازه بازیکنان تیمش را صاحب فرصت کرد و ضربه سر یری مینا در دقیقه 40 بازی را به نفع کلمبیا کرد.

 به این ترتیب دو تیم در حالی به رختکن رفتند که پیروزی 1-0 کلمبیا این تیم را سه امتیازی می کرد و لهستان باید برای فرار از حذف، در نیمه دوم به گل می رسید.

لهستانی ها در نیمه دوم شروع بهتری داشتند، آن ها که نیاز به گل داشتند، میل بیشتری برای گلزنی از خود نشان دادند و در دقیقه 57 بهترین فرصت خود را به دست آوردند که لواندوفسکی در موقعیتی تقریباً تک به تک، ناکام ماند و اوسپینا با واکنش خوب خود مانع گلزنی حریف شد.

اما کلمبیا که در نیمه دوم بیشتر بازی را کنترل می کرد، در دقیقه 70 بود که پاس عالی در عمق کوئینترو، فالکائو را در پشت مدافعین حریف صاحب توپ کرد، ضربه دقیق این بازیکن با بیرون پا، گل دوم را برای کلمبیا به ارمغان آورد تا کار لهستان سخت تر از قبل شود.

این خبر به روز می شود..

 

1878

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی کلمبیا اختصاصی لهستان جام جهانی 2018 روسیه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟

علی الحمادی در این فصل از فوتبال انگلیس یک ستاره درخشان بوده که با آمار فوق‌العاده خود توجهات را جلب کرده است.

او که فصل را در لیگ دسته دوم (سطح چهارم فوتبال انگلیس) آغاز کرده بود برای ویمبلدون در نیم فصل ۱۷ گل و ۷ پاس گل ثبت کرد تا این تیم صدرنشین جدول باشد. این آمار باعث شد تیم‌های حاضر در دسته‌های بالاتر به سراغ جذب او بروند؛ ایپسویچ تاون موفق شد در بازار نقل و انتقالات نیم فصل این مهاجم ۲۲ ساله عراقی را به خدمت بگیرد و کایرن مک‌کنا مربی سابق منچستر یونایتد و سرمربی حال حاضر ایپسویچ تاون با حضور او نتایج بسیار درخشانی کسب کرد.

الحمادی که نخستین عراقی چمپیونشیپ است، تنها در ۹ بازی که اغلب به صورت بازیکن تعویضی وارد زمین شده چهار بار گلزنی کرده و شب گذشته برابر شفیلد ونزدی در حالی که تنها ۷ دقیقه از ورودش به زمین بازی می‌گذشت، توانمندی خودش را در امر گلزنی نشان داد و دبل کرد.

او تنها در ۱۰۸ دقیقه، ۴ بار گلزنی کرده تا بدین ترتیب هر ۲۷ دقیقه یک بار دروازه حریف را باز کرده باشد و به تیمش در راه بازگشت به لیگ برتر کمک کند.

این تیم حالا با ۸۱ امتیاز بالاتر از لیدز یونایتد و ساوتهمپتون، سعی دارد بتواند بعد از لسترسیتی ۸۲ امتیازی صعود کند، اما باید تا پایان فصل منتظر بماند و چشم انتظار روند صعود به لیگ برتر انگلیس باشد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • پایان سال جدید برای گل‌گهر با حسرت
  • زنده از سن‌سیروس: دوئل نبازها در لیگ برتر زنان
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟
  • گزارش زنده/ هوادار صفر - استقلال یک
  • گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲_ پیکان ۰
  • گزارش زنده؛ پرسپولیس ۱ _ پیکان ۰
  • گزارش زنده: استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • سیتی ۲-۰ نیوکسل: شانس سه‌گانه زنده ماند!
  • منچسترسیتی ۲ - ۰ نیوکاسل/ بلیت نیمه نهایی با دبل ستاره پرتغالی رزرو شد + فیلم