Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:10:09 GMT

کلمبیا به صعود امیدوارتر شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۰۰۱

کلمبیا به صعود امیدوارتر شد

تهران - ایرنا - تیم فوتبال لهستان با قبول شکست سه بر صفر مقابل کلمبیا از صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2018 ناامید شد.

به گزارش ایرنا؛ یکشنبه شب در گروه هشتم جام جهانی 2018 تیم های لهستان و کلمبیا به مصاف هم رفتند که کلمبیا با نمایشی حساب شده به برتری سه بر صفر رسید تا امید زیادی برای کسب مجوز صعود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار در حالی آغاز شد که هر دو تیم، دیدارهای نخست خود را با شکست به اتمام رسانده بودند و برای حفظ شانس صعود باید با نتیجه مناسبی زمین را ترک می کردند.
بازیکنان لهستان بازی را تهاجمی تر آغاز کرده و برای رسیدن به گل تلاش زیادی داشتند که از سوی دیگر کلمبیا نیز با دوندگی هافبک های پرتلاش و خشن خود به دنبال رسیدن به اهدافشان بودند.
در ادامه «خامس رودریگز» و «کوادرادو» دو بازیکن نامدار کلمبیا با حرکات تکنیکی و سرعتی خود موجب شدند تا این تیم بر روند بازی تسلط بیشتری پیدا کند.
در دقیقه چهلم، تلاش کلمبیا نتیجه داد و ارسال «خامس رودریگز» را «یری مینا» مدافع پیش تاخته این تیم با ضربه سر به گل نخست این دیدار حساس تبدیل کرد.
با این گل، نیمه نخست با برتری یک بر صفر کلمبیا به اتمام رسید.
در نیمه دوم لهستانی ها برای جبران به میدان آمدند، اما در مقابل خط دفاعی کلمبیا حرفی برای گفتن نداشتند.
در دقیقه 70 و در یک ضد حمله «رادامل فالکائو» مهاجم نامدار و کاپیتان کلمبیا از پاس «خامس» بهره لازم را برد و دومین گل تیمش را به ثمر رساند.
این نخستین گل فالکائو در تاریخ جام جهانی و سی امین گل وی با پیراهن تیم ملی کلمبیا بود.
پنج دقیقه پس از آن، بازهم «خامس رودریگز» با پاس طلایی خود توپ را به «کوادرادو» رساند تا او سومین گلزن زردها لقب بگیرد.
در نهایت شاگردان «خوزه پکرمن» در کلمبیا با پیروزی سه بر صفر به پیروزی رسیدند و سه امتیازی شدند و لهستان نیز بدون امتیاز باقی ماند.
در دیدارهای پایانی گروه هشتم، کلمبیا به مصاف سنگال می رود و لهستان با ژاپن روبرو خواهد شد.
**جدول رده بندی گروه H
1-ژاپن با 4 امتیاز
2-سنگال با 4 امتیاز
3-کلمبیا با 3 امتیاز
4-لهستان صفر امتیاز9
**ترکیب لهستان
وویچک شزنی، لوکاش پیشچک، یان بندارک، میشل پازدان(کمیل گلیک)، گواژ کریچوویاک، یاچک گورالسکی، یاکوب بلاژیکوفسکی(تئودورژیک)، ماچی ریبوس، پیوتر زیلینسکی، داوید کوناسکی(کامیل گروسیچکی) و روبرت لواندوفسکی
**ترکیب کلمبیا
داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، یری مینا، سانتیاگو آریاس، یوهان موجیکا، آبل آگیلار(اولیور)، ویلمار باریوس، خوان کوادرادو، خامس رودریگز، خوان کوئینترو (جفرسون لرما) و رادامل فالکائو(کارلوس باکا)
ورزشی**3783*شبس*1488 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام جهاني 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند

همشهری آنلاین: در این روزهای حساس و به یادماندنی که تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های مختلف به ویژه دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه، توجه رسانه‌ها و مردم جهان را به خود جلب کرده، بازخوانی برخی وقایع مشابه در تاریخ خالی از لطف نیست. بی‌گمان این صحنه‌ها در طول سال‌ها فعالیت ضدصهیونیستی آزادیخواهان جهان کم‌نظیر است، اما نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که در طول هشتاد سال جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین، با اوج‌گیری این جنایت‌ها اعتراضات جهانی به ویژه دانشجویی هم در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است. در یکی از این اسناد که در گنجینه اسناد مرکز اسناد انقلاب اسلامی نگهداری می‌شود گزارشی از ساواک در مهر ماه سال ۱۳۴۹ به چشم می‌خورد. در این سند به اجتماع دانشجویان ایرانی، امریکایی و عربی در حمایت از فلسطین در دانشگاه کلمبیا پرداخته شده است.

متن این سند بدین شرح است:

« روز جمعه ۴۹/۷/۲۲ ساعت ۷ بعدازظهر دانشجویان ایرانی، دانشجویان آمریکایی، دانشجویان عرب که در حدود پانصد نفر می‌شدند در سالن نمایش دانشگاه کلمبیا اجتماع کردند. این اجتماع فقط بخاطر پشتیبانی از فلسطین تشکیل شده بود و دانشجویان ایرانی شرکت‌کننده عبارت بودند از ۱-حسن حلبیان ۲-علی‌اکبر زارعیان ۳-علی‌اصغر زارعیان ۴-دکتر محمدعلی خوانساری ۵-مجید سیادت ۶-دخی شعشعانی ۷-کیومرث ثابتیان ۸-فریدون دانش ۹-احمد شایگان ۱۱-هادی کیلک ۱۲-حسین زادنیا. ابتدا چند دانشجوی امریکایی سخنرانی کردند و بعدا احمد شایگان بزبان انگلیسی سخنرانی نمود. ضمنا در موقع سخنرانی یکی از دانشجویان آمریکایی گاز اشک‌آور پخش شد که تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان مجبور بترک سالن شدند. نظریه نمایندگی. صحت خبر تائید میشود.»

کد خبر 849193 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو دفاع - بسیج دانشجویی خبر ویژه ایران و فلسطین فلسطین

دیگر خبرها

  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا