Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، ضمن انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور روحانی که به هلند سفر کرده با هوگو سیبلز دبیر کل دیوان دائمی داوری که قدیمی ترین نهاد حقوقی بین المللی در هلند است، دیدار و گفتگو کرد.

لعیا جنیدی در این دیدار با اشاره به تجربیات دیرینه حقوقی ایران در زمینه تدوین اسناد بین المللی داوری و اجرای قواعد داوری آنسیترال، مراکز مختلف داوری کشورمان و فعالیت های حقوقی این نهادها را به تفصیل معرفی و خواستار همکاری های تخصصی دیوان با نهادهای مزبور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور کشورمان در امور حقوقی همچنین ظرفیت های دانشگاهی و آموزشی کشورمان در جهت همکاری های آتی در کلیه زمینه های حقوقی را برشمرد و خواستار آن شد که طرفین در این زمینه ها در مورد برنامه های مشخص و تخصصی مشترک در ایران وارد همکاری شوند.

وی همچنین یادآور شد ایران به عنوان یک کشور عضو دیوان آمادگی بهره مندی از خدمات فنی- تخصصی این نهاد حقوقی بین المللی را دارد و مناسب است برنامه هائی برای توانمند سازی نهادهای تخصصی کشورمان در این زمینه ارائه شود.

هوگو سیبلز دبیر کل دیوان دائمی داوری نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به معاون حقوقی رئیس جمهور کشورمان، به پیشینه و حضور فعال ایران در اجلاس های بین المللی مربوط به حل و فصل اختلافات بین المللی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای تجارب خوبی در زمینه داوری بین المللی است و بر این اساس ظرفیت های علمی و تجربی موجود در ایران فرصت مناسبی برای گسترش همکاریها ارزیابی می شود.

طرفین در این دیدار همچنین در خصوص موافقت نامه های همکاری امضا شده فیمابین و نیز پیشنهاد موافقت نامه میزبان گفتگوهایی داشتند و مقرر شد موارد مطرح شده از سوی طرفین مورد پیگیری قرار گیرد.»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 معصومه ابتکار اینستاگرام لعیا جنیدی ایران و هلند جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، انسیه خزعلی، طی پیامی خطاب به همسر و فرزندان دکتر زهرا شجاعی، درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

بنا بر این گزارش، دکتر زهرا شجاعی از سال ۷۶ تا ۸۴ مدیریت مرکز مشارکت‌های زنان دولت اصلاحات را عهده‌دار بوده‌ است.

زهرا شجاعی پس از طی دوره ای بیماری، روز گذشته (هفتم فروردین ماه) دار فانی را وداع گفت.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • ورود بیش از ۳۰۰ فلامینگو به تالاب بین المللی گاوخونی
  • اجازه برداشت یکجانبه از میدان گازی آرش را نخواهیم داد