Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «ماهیر اونال» سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه از تمام احزاب سیاسی در این کشور خواست تا نتایج انتخابات روز یکشنبه را محترم بشمارند.

در حالی که نتایج اولیه انتخابات از پیشتازی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور کنونی ترکیه و حزب «عدالت و توسعه» حکایت می کند، اونال در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت که نه تنها تأمین امنیت آرای حزب عدالت و توسعه بلکه حفظ امنیت آرای تمام احزاب سیاسی مایه افتخار ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اونال با رد شایعات در خصوص دستکاری در نتایج انتخابات روز یکشنبه، از رهبران تمام احزاب سیاسی خواست که «مراقب بوده و احساس مسئولیت کنند». وی در این باره گفت: «اگر فردا به شورای عالی انتخابات ترکیه یا خبرگزاری آناتولی حمله ای صورت بگیرد، آیا این رجال سیاسی مسئولیت را برعهده می گیرند؟»

گفتنی است که تاکنون ائتلاف خلق متشکل از حزب عدالت و توسعه و حزب جنبش ملی گرا با کسب ۵۵.۵۷ درصد آراء پیشتاز انتخابات پارلمانی است.

کد خبر 4329723

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ترکیه ترکیه حزب عدالت و توسعه رجب طیب اردوغان ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ سوریه رژیم صهیونیستی جنگ 2015 یمن عربستان سعودی ترکیه روسیه عراق فلسطین کره شمالی الحدیده ایران افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود

ایسنا/فارس استاندار فارس پیشنهاد داد که در راستای شعار سال، تعاونی خیرین استان فارس با همکاری اداره تعاون و در جهت توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیندهای اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

محمدهادی ایمانیه، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین