Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین دیدار از دور دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (یک شنبه) بین تیم‌های کلمبیا و لهستان در گروه هشتم این مسابقات و در ورزشگاه کازان آره نا برگزار شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب لهستان وویسیچ ژچسنی، میشل پازدان (کامیل جلیک) یان بدنارک، یاسک گولارسکی، رابرت لواندوفسکی، گرگورژ کریچوویاک، ماسژ ریبوس، رابرت برژینسکی (لوکاژ تئودورژیک) پیوتر زیئلینسکی، لوکاژ پیژچک و داوید کوناکی (کامیل گروسیچکی) ترکیب کلمبیا داوید اوسپینا، سانتیاگو آریاس، ویلمار باریوس، آبل آگوئیلار (ماتئوس اوریبه) رادامل فالکائو (کارلوس باکا) خامس رودریگوئز، خوان کوادرادو، یری مینا، یوهان موجیکا، خوان فرناندو کوئینترو (جفرسون لرما) داوینسون سانچز

شاگردان خوزه نستور پکرمن که در بازی اول خود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ژاپن شده بودند از همان دقایق ابتدایی بازی با لهستانی که در دیدار اولش با همین نتیجه از سنگال شکست خورده بود، حملات متنوعی را طراحی کردند و سرانجام دقیقه ۴۰ با ضربه سر یری مینا دروازه ژچسنی را باز کردند.

در نیمه دوم هم تیمی‌های رابرت لواندوفسکی برای فرار از حذف و زنده نگه داشتن شانس صعود خود به دور دوم جام جهانی از لاک دفاعی خارج شدند، اما از آنجایی که لهستان برای باز کردن دروازه داوید اوسپینا قدرت لازم را نداشتند بار دیگر کلمبیا روی بازی مسلط شد و دقایق ۷۰ و ۷۵ توسط رادامل فالکائو و خوان کوادرادو به گل رسید تا خداحافظی قرمز و سفید‌ها با جام بیست و یکم قطعی شود.

کلمبیا با کسب این پیروزی ۳ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول گروه H. قرار گرفت، اما لهستان بدون امتیاز قعرنشین گروه ماند.

خامس رودریگوئز به عنوان برترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: بررسی تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

نتیجه دیدار تیم‌های لهستان - کلمبیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم

دیدار تیم‌های لاتزیو و یوونتوس در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایتالیا با برتری لاتزیو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لاتزیو و یوونتوس شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لاتزیو به‌پایان رسید.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ گل‌های لاتزیو را به‌ثمر رساند؛ تک گل یوونتوس را آرکادیوژ میلیک در دقیقه ۸۳ رقم زد.

خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس کد خبر 747377

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه دیدار اورتون ۲ - لیورپول ۰
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • فیلم/ خلاصه دیدار فوتسال ایران ۴ - کویت ۰