Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:08:30 GMT

اتصال گاز شرکت‌های صنعتی گلپایگان به گاز سراسری

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۲۸۹

اتصال گاز شرکت‌های صنعتی گلپایگان به گاز سراسری

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیشگیری از شرایط بحرانی و خسارت جبران ناپذیر شبکه گاز رسانی صنایع شهرستان گلپایگان به گاز سراسری وصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی بختیار در آیین کلنگ زنی ساختمان اداره گاز شهر گوگد اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در شهرک صنعتی شهرستان، گاز رسانی در  فاز دوم شهرک صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لحاظ  سرمایه گذاری  و رونق بخشیدن به اقتصاد شهرستان باید زیر ساخت‌های شهرک صنعتی  فراهم شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان گلپایگان دارای سه شهرک صنعتی است که با گاز رسانی به فاز دوم شهرک صنعتی هر سه شهرک صنعتی از گاز رسانی  برخوردار می شوند.

وی تأکید کرد: برای پیشگیری از شرایط بحرانی در شهرستان وصل شدن به گاز سراسری با پیگیری در شرکت گاز کشور به زودی اجرا می‌شود صنایع شهرستان در اثر قطعی گاز دچار خسارت جبران ناپذیر می‌شوند.

بختیار گفت: علی رغم اینکه در کشور در زمینه توسعه  احداث ساختمان‌های اداره گاز وجود ندارد، اما با پیگیری در سازمان ملی گاز کشور عملیات اداره گاز شهر گوگد اجرا می‌شود.

وی افزود: زمین احداث ساختمان اداره گاز شهر سال‌ها معوق مانده بود که با واگذاری از سوی شهرداری امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

ضرورت فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز

در ادامه حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان اظهار کرد: باید برای رسیدن به تولید داخلی حرکت جهادی انجام شود،  تولید نفت و گاز با مشکلات فراوانی استخراح می‌شود و باید در خصوص صرفه جویی فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که گلپایگان  در ردیف مناطق محروم قرار دارد، اما از غرامت سه درصد نفت برخوردار نیست و باید در این زمینه تلاش شود.

یارمحمدیان گفت: ایران از کشورهای پرمصرف سوخت است که   باید فرهنگ مصرف بهینه در منازل و اداره نهادینه شود، حتی در این راستا  شهرداری‌ها می توانند مردم را در استفاده از پنجره دو  جداره تشویق و ترغیب کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرک های صنعتی گازرسانی گلپایگان مصرف بهینه انرژی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جایدشت ایجاد شده است ، گفت: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است.
مسعود عظیمی افزود: شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه گذار است و فعال سازی ناحیه صنعتی جایدشت در برنامه قرار دارد.
وی افزود: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره بردار برای ۴۶۰ نفر در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد اشتغال ایجاد کرده است.
عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر جاده فارس با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است ، بیان کرد: توسعه زمین‌های شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: از واحد‌های صنعتی که هم اکنون مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می‌کند، ۲ واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر است که نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.
شهرستان فیروزآباد در جنوب فارس و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی