Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@08:10:49 GMT

ناوالکا: حذف در مرحله گروهی حق ما نبود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۲۹۴

ناوالکا: حذف در مرحله گروهی حق ما نبود

سرمربی تیم ملی لهستان گفت: حذف از جام جهانی در مرحله گروهی حق ما نبود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال لهستان که در سید نخست فیفا قرار داشت با قبول دومین شکست پیاپی از جام جهانی حذف شد تا بازی آخر برابر ژاپن برای این تیم جنبه تشریفاتی داشته باشد.

آدام ناوالکا سرمربی تیم ملی لهستان بعد از حذف تیمش از جام جهانی روسیه گفت: در این بازی نسبت به بازی گذشته بهتر ظاهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر دو مسابقه فرصت‌های زیادی داشتیم و حذف از جام جهانی در مرحله گروهی حق ما نبود. در نیمه دوم برابر کلمبیا موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که با بی‌دقتی از دست رفت. حالا فقط یک بازی باقی مانده و آن هم یک مصاف حیثیتی برای ماست تا بتوانیم از اعتبار فوتبال لهستان دفاع کنیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی فوتسال نیز به شمار می‌رود با دوئل سراسر تاکتیکی، هیجان‌انگیز و نزدیک مربیان بزرگ دنیا، میان تیم‌های ازبکستان و ویتنام پیگیری شد که در نهایت ازبک‌ها با تئوریسین بزرگ خود وناسیو لوپز اسپانیایی، تیم ملی ویتنام با مربیگری دیگو جوستوزی آرژانتینی را شکست دادند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت ها شدند.

تیم ملی ازبکستان که با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یافته بود و میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بازی را به سبک خود مدیریت کرد و سعی داشت با حفظ کردن توپ به دنبال راهی برای گلزنی باشد که در لحظه‌ای غفلت، ویتنامی‌ها زهر خود را ریختند و نتیجه را پیش افتادند.

در نیمه دوم، ازبک‌ها پیروز بازی و نیمه مربیان بودند و موفق شدند ضمن به تساوی کشیدن بازی، در لحظات پایانی به گل پیروزی بخش دست یافتند تا برتری دراماتیکی را برای خود رقم بزنند.

دیگو جوستوزی و تیم ملی فوتسال ویتنام با این شکست، همچنان شانس صعود به جام جهانی را در بازی‌های پلی‌آف جستجو می‌کنند و باید دید در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تیم‌های افغانستان، ویتنام، عراق و قرقیزستان، چهار تیمی خواهند بود که در پلی‌آف به مصاف همدیگر خواهند رفت و در نهایت یک تیم به عنوان نماینده پنجم قاره کهن مسافر جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است