Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس‌، تیم‌های لهستان و کلمبیا معروف به «قرمز سفید‌ها» و «تب زرد» از گروه H امشب از ساعت 22 و 30 دقیقه در ورزشگاه کازان آرنا به میدان رفتند که کلمبیا با 3 گل بر لهستان غلبه کرد

گل‌‌:40 مینا، 70 فالکائو، 75 کوادرادو برای کلمبیا

داور:سزار آرتورو  راموس پالازولوس از مکزیک

اخطار:بدنارک و گولارسکی از لهستان

اخراج:-

لهستان:

اسژنی، پازدان، بدنارک، گولارسکی، لواندوفسکی، کریژکویاک، ریبوس، برژینسکی(72 تئوردیسکی)، زیلنسکی، پیژک،کوناکی(57 گرویسسکی)

کلمبیا:

اوسپینا، آریاس، باریوس، آگیولار(32 اوریبه)، فالکائو(78 بالکا)،‌خامس، کوادرادو، مینا، موجیکا، کوئینتارو(73 لرما)، سانچس

شرح نیمه اول

تقابل لهستان و کلمبیا نبرد 2 تیم بازنده‌های روز اول گروه H بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با در نظرگرفتن این نکته تصور می‌شد هر دو تیم برای دست‌یابی به برد تلاش کنند تا حدی به وضعیت خود در این گروه سروسامانی ببخشند.

اما تیمی که در 45 دقیقه نخست شور و اشتیاق بیشتری برای رسیدن به گل از خود نشان داد،‌کلمبیا بود.تیمی که در جدال ابتدایی خود برابر ژاپن 2 بر یک تسلیم شده بود.

کلمبیایی‌ها با حرکات دسته‌جمعی و سریع خود در عمق که به فالکائو و خامس ختم می‌شد، کوشیدند به نحوی توپ را وارد دروازه یاران لواندوفسکی کنند.

خواسته‌ای که در دقیقه 40 با گل زیبای یری مینا تحقق یافت.

شرح نیمه دوم

در 45 دقیقه دوم تیم لهستان برای دقایقی جلو آمد و با توجه به حضور روبرت لواندوفسکی، گلزن صاحب نام و کاپیتانش، امید به جبران گل خورده داشت.

اما تیم کلمبیا بعد از 20 دقیقه نبض بازی را باردیگر در دست گرفت و با درخشش خامس در دقایق 70 و 75 توسط فالکائو و کوادرادو به گل رسید تا با کسب برد پرگل و ارزشمند 3 بر صفر به صعود از گروه امیدوار شود.

لهستان با لواندوفسکی هم وداعی تلخ از این پیکارها داشتند و آخرین بازی آن‌ها مقابل ژاپن تشریفاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد