Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ایران در ۴ دوره حضورش در جام جهانی، در دیدار‌های سوم خود صاحب یک تساوی و ۳ شکست شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان از روسیه، تیم ملی فوتبال ایران امروز (ذوشنبه) در آخرین دیدار گروهی خود در جام جهانی 2018 به مصاف پرتغال خواهد رفت. در ادامه، تاریخچه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های سوم مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*تیم ملی فوتبال ایران در اولین حضور خود در جام جهانی ۱۹۷۸ که در کشور آرژانتین برگزار شد، در دیدار سوم خود باید به مصاف تیم ملی پرو رفت. در جریان این دیدار تیم ملی ایران با گلی که دقیقه ۲ توسط خوزه ولاسکز از تیم ملی پرو دریافت کرد عقب افتاد و در ادامه در دقیقه ۳۶ توسط تئوفیلو کوبیلاس دو گل دیگر خورد، آب سردی بر پیکره این تیم ریخته شد. تیم ملی ایران که دوست نداشت این دیدار را واگذار کند، دست به حملات بیشتری زد و در ضد حمله و در دقیقه ۳۹ یک گل دیگر دریافت کرد. البته تیم ملی ایران در این نیمه پرگل توانست در دقیقه ۴۱ یکی از گل‌های خورده را توسط حسن روشن در دقیقه ۴۱ جبران کند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به اتمام رسید و گل چهارم پرو را هم کوبیلاس به ثمر رساند.

*ملی‌پوشان ایران در دومین حضور خود در جام جهانی که به میزبانی کشور فرانسه و در سال ۹۸ برگزار شد، در دیدار سوم خود باید به مصاف تیم ملی آلمان می‌رفتند. در جریان این دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان نتوانست مقابل آلمان قدرتمند خودنمایی کند و در نهایت این دیدار را با ۲ گل به این تیم واگذار کرد. گل‌های تیم ملی آلمان را بیرهوف در دقیقه ۵۰ و کلینزمن در دقیقه ۵۷ به ثمر رساندند.

*تیم ملی فوتبال ایران در سومین حضور خود در جام جهانی که در سال ۲۰۰۶ و به میزبانی آلمان برگزار شد، در سومین بازی مرحله گروهی به مصاف تیم ملی آنگولا رفت. در این دیدار که تیم ملی ایران نمی‌خواست بازنده باشد، تمام تلاش خود را کرد تا حداقل یک پیروزی به دست بیاورد، اما اینگونه نشد و در نهایت این دیدار هم با تساوی به پایان رسید. تیم ملی ایران در دقیقه ۶۰ بازی مقابل آنگولا با گل ابوتاریکا از این تیم عقب افتاد، اما در نهایت و با تلاش زیاد موفق شد در دقیقه ۷۵ با گل سهراب بختیاری‌زاده از شکست فرار کند و این جام را با یک امتیاز به پایان برساند.

*در سال ۲۰۱۴ که جام جهانی در کشور برزیل برگزار می‌شد تیم ملی کشورمان در سومین بازی خود باید به مصاف تیم ملی بوسنی می‌رفت. در این دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان می‌توانست در صورت کسب پیروزی، به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند، اما اینگونه نشد و یکی از بدترین شکست‌های ایران در جام‌های جهانی مقابل بوسنی رقم خورد. در جریان این دیدار تیم ملی بوسنی با ارائه یک بازی حساب شده و استفاده از نقاط ضعف ایران، توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند و اینگونه ایران را از جام جهانی ۲۰۱۴ حذف کند. گل‌های این دیدار را برای بوسنی، ادین ژکو دقیقه ۲۳، پیانیچ دقیقه ۵۹ و ورشایویچ در دقیقه ۸۳ به ثمر رساندند. تک گل تیم ملی ایران را هم رضا قوچان‌نژاد در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.

*به گزارش خبرگزاری میزان، تیم ملی ایران با این نتایجی که در دیدار‌های سوم خود کسب کرده موفقیتی نداشته و یک تساوی و ۳ باخت در کارنامه تیم ملی کشورمان دیده می‌شود. با این اوصاف باید دید تیم ملی فوتبال ایران موفق می‌شود در پنجمین حضور خود در جام‌های جهانی مقابل تیم ملی پرتغال که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، به پیروزی دست پیدا کند و از گروهش صعود کند یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی 2018 جام جهانی 2018 روسیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری

نوشاد عالمیان در اولین دیدار جام جهانی مغلوب حریف مصری شد!

طرفداری | نوشاد عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران، در اولین دیدار خود در جام جهانی ماکائو، مغلوب حریف مصری شد.

عالمیان در این رقابت که در چارچوب مرحله گروهی برگزار می‌شد، به مصاف عمر عصار از مصر که در رده ۱۷ رنکینگ جهان قرار دارد، رفت و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

عالمیان در این دیدار نتوانست در برابر حملات حریف مصری خود مقاومت کند و در هر چهار ست مغلوب شد. او در ست‌های اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 11-7، 11-9، 11-5 و 11-5 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

ملی‌پوش ایران در گروه شانزدهم جام جهانی ماکائو با بازیکنان مصر و سوئد هم‌گروه است و از هر گروه یک نفر راهی مرحله حذفی می‌شود.

عالمیان فردا (سه‌شنبه) در دومین دیدار خود به مصاف موریگارد از سوئد که رنکینگ 19 جهان را در اختیار دارد، خواهد رفت. او تنها بازیکن ایرانی حاضر در این مسابقات است و امیدوار است با کسب نتایج خوب در دیدارهای بعدی، راه خود را به مرحله حذفی این رقابت‌ها باز کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • دیدار صمیمانه اقشار مختلف اهل سنت با نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان
  • جام جهانی تنیس روی میز|شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ دنیا
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • مرور گذشته و حال در آستانه روز جهانی «دروازه بان»؛ ۱۰ گلر برتر تمام ادوار برزیل کدام چهره‌ها هستند؟