Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

اهميت آراستگي و آرايش قبل از رابطه جنسي براي آقايان و خانمها
اهميت آراستگي و آرايش قبل از رابطه جنسي
خانم ها مي گويند :در دوران قبل از ازدواج هر موقع قرار داشتيم از بوي عطرش گيج ميشدم ، لباسهاي مرتب و شيکي به تن داشت و موهاي مرتب موقعي که باهم تنها بوديم هميشه صورتش رو اصلاح ميکرد و بدنش تميز بود اما بعد از ازدواج کم کم عوض شد مثل قبل به خودش نميرسه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...
آقايان ميگويند : اوايل حتي ازم ميپرسيد از چه مدل لباس زير يا چه رنگي خوشت مياد چه نوع آرايشي دوست داري برات انجام بدم تو خونه قبل از رابطه آرايش ميکرد و هميشه بدنش براي نزديکي آماده بود لباسهاي تميز برتن ميکرد و به خودش عطر ميزد اما الان ديگه به خودش نميرسه وقتي ازش ميخوام آرايش کنه ميگه حوصله ندارم.
شايد موارد فوق براي شما هم پيش آمده باشد و شما را ناراحت کند ، بي دليل نيست که بعد از مدتي کيفيت رابطه جنسي با همسرتان کاهش يافته و مثل قبل نيست، رابطه جنسي يک رابطه پر از ملزومات است که حتي اگر يکي از ملزومات آن رعايت نشود ميتواند بر کيفيت کلي رابطه جنسي موثر باشد، يکي از اين ملزومات نظافت، آراستگي و آرايش است.
در اهميت آراستگي و آرايش قبل از رابطه جنسي آقايان توجه کنند که :
خيلي از آقايان از آنجايي که بعد از رابطه جنسي بعلت اعمال غسل قرار است استحمام کنند ، قبل از رابطه جنسي استحمام نميکنند و اين عمل آنها ميتواند بر خواسته و تمايلات جنسي همسرشان موثر باشد شما زماني ميتوانيد به عدم آراستگي همسرتان اعتراض کنيد که خودتان آنرا رعايت کرده باشيد. يک حمام 5 دقيقه اي قبل از رابطه زناشويي ، استفاده از عطر با بوي ملايم ، بر تن کردن لباسهاي تميز خصوصا لباس زير تميز ، اصلاح صورت و البته نياز به توضيح نميباشد که قبلا موهاي زائد بدن شيو شده است.
شايد همه اين موارد تنها 2 دقيقه زمان برده باشد اما تاثير بسزائي بر کيفيت رابطه جنسي دارد چرا که زماني که همسر شما متوجه آن باشند که شما براي رابطه زناشويي و براي همسرتان ارزش قائل شديد و زمان صرف کرده ايد مطمئن ميشوند که رابطه جنسي براي شما پر اهميت است لذا نسبت به تامين نيازها و جلب رضايت بيشتر شما تلاش خواهد نمود.
مسواک زدن قبل از رابطه جنسي : خصوصا مرداني که مصرف دخانيات دارند ، شايد خود متوجه آن نباشند که دهان آنها بوي سيگار به خود گرفته و ممکن است همسر شما براي اينکه شما را ناراحت نکنند اين موضوع را با شما مطرح نکنند، شما براي ناراحت نکردن ايشان چکار ميکنيد؟
در اهميت آراستگي و آرايش قبل از رابطه جنسي خانمها توجه کنند که :
متاسفانه اکثر خانم ها خصوصا بعد از زايمان در منزل کمتر به وضع آراستگي و آرايش خود رسيدگي ميکنند و شايد به جز چند ماه آغاز زندگي براي شوهرشان آرايش در منزل نداشته باشند ، تنوع در نوع لباس هاي زير ، استحمام قبل از رابطه زناشويي ، شيو کردن موهاي زائد و موهاي بدن ، استفاده از عطر ، آرايش قبل از رابطه زناشويي ميتواند شعله هاي آتش جنسي همسرتان را دو چندان افروخته کند حتي اگر سالها از ازدواج شما گذشته باشد.
با ترفندهاي ظاهري زنانه ميتوانيد مجددا کيفيت رابطه جنسي خود و همسرتان را ارتقاء دهيد ، چشم همسرتان را اسير زيبائي ها و اندام زنانه خود کنيد ، با توجه به آنکه بدن زنان ترشحات بيشتري از خود دارد لازم است نسبت به استحمام بيشتر فعال باشند.
هستند خانم هايي که قبل از بيرون رفتن از منزل دقايق و حتي ساعاتي را مشغول آرايش کردن و عوض کردن لباسهايشان هستند تا لباس مناسب براي بيرون انتخاب کنند اما همين خانمها حاضر نيستند براي همسرشان 10 دقيقه قبل از رابطه جنسي آرايش يا لباسي متفاوت انتخاب کنند، اين خانم ها چطور انتظار دارند همسرشان جذب آنها شود؟
در دستورات ديني نيز بارها و صراحتا به پاکيزگي و آراستگي خصوصا زوجين براي يکديگر توصيه اکيد شده است .
منبع:tanzimekhanevadeh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسین عراقی‌زاده درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد.

به نقل از تسنیم وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900344

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • دومینوی آسیب‌