Web Analytics Made Easy - Statcounter



در آخرین بازی از شب یازدهم جام بیست‌و‌یکم، شاگردان خوسه پکرمن، لهستان را حذف کردند و به صعود به مرحله حذفی امیدوار ماندند.

به گزارش تسنیم، در دومین بازی از گروه H‌ جام جهانی 2018 روسیه یکشنبه شب در ورزشگاه اکاترینبورگ تیم‌های ملی لهستان و کلمبیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی قاطع 3 بر صفر کلمبیایی‌ها خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یری مینا در دقیقه 40، فالکائو در دقیقه 70 و کوادراو در دقیقه 75 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

با این پیروزی کلمبیایی‌ها که در دور نخست رقابت‌ها با نتیجه 2 بر یک به ژاپن باخته بودند، 3 امتیازی شدند و بعد از ژاپن و سنگال 4 امتیازی در رده سوم قرار گرفتند تا به صعود به مرحله یک هشتم نهایی امیدوار بمانند. در سمت مقابل اما لهستان با قبول دومین باخت متوالی‌اش، بدون امتیاز به قعر جدول گروه H سقوط کرد و هشتمین تیم و اولین نماینده اروپا شد که در مرحله گروهی جام جهانی 2018 حذف می‌شود.

شاگردان خوسه پکرمن در دور سوم و پایانی بازی‌های مرحله انتخابی باید به مصاف سنگال بروند و تنها در صورت کسب پیروزی مقابل این تیم صعود خواهند کرد. بازی آخر لهستان هم یک بازی تشریفاتی برای این تیم مقابل ژاپن خواهد بود. به این ترتیب به نظر می‌رسد که ژاپن برای صعود از این گروه کار آسان‌تری نسبت به کلمبیا و سنگال داشته باشد.

در مصاف کلمبیا و لهستان، نماینده آمریکای جنوبی نه تنها در نتیجه بلکه از نظر آماری هم از حریف اروپایی خود بازی به مراتب بهتری ارائه کرد. این تیم تقریباً دو برابر لهستانی‌ها موقعیت گلزنی داشت و از نظر تملک توپ هم وضعیت بهتری نسبت به روبرت لواندوفسکی و یارانش داشت.

بدنارک در دقیقه 61 و گوارلسکی در دقیقه 81 از سزار راموس، داور مکزیکی مسابقه کارت زرد گرفتند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

لالیگا احتمالا می‌تواند یک فینالیست در لیگ قهرمانان امسال داشته باشد.

طرفداری | دو نماینده لالیگا در بازی‌های امشب خود، شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند.

سایت اوپتا به بهانه شروع دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 به بررسی شانس صعود تیم‌ها پرداخته است. امشب بارسلونا میزبان پاری سن ژرمن است و اتلتیکو مادرید هم در آلمان به مصاف دورتموند می‌رود. هر دو تیم اسپانیایی و نماینده لالیگا در دور رفت دست پر از زمین خارج شده‌اند و موفق به شکست نمایندگان فرانسه و آلمان شدند. بارسلونا با حساب 3-2 پاری سن ژرمن را شکست داد و شاگردان دیگو سیمئونه هم با نتیجه 2-1 مقابل دورتموند به پیروزی رسید.

اوپتا با بررسی بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن، شانس صعود شاگردان ژاوی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را 77.25% دانسته است. این احتمال برای نماینده فرانسه به 22.75% می‌رسد. در دیگر بازی هم شانس صعود اتلتیکو مادرید به مرحله نیمه‌نهایی 64.74% و احتمال حضور دورتموند هم 35.26% در جمع چهار تیم پایانی است.

اگر احتمالات اوپتا عملی شود و دو نماینده لالیگا از دل بازی‌های امشب به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند آنگاه قطعا شاهد حضور حداقل یک نماینده از فوتبال باشگاهی اسپانیا در فینال لیگ قهرمانان این فصل خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ به نظر شما در بازی‌های امشب چه نتایجی رقم می‌خورد و چه تیم‌هایی به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند؟

شانس صعود بارسلونا و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از نگاه اوپتا شانس صعود اتلتیکو مادرید و دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از نگاه اوپتا

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حمید دباشی، استاد دانشگاه کلمبیا: اعراب، ایرانیان، مسلمانان، مردم آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین موجودیت واقعی برای فیلسوفان اروپایی ندارند/ نگاهی به فیلسوف برجسته‌ی اروپایی یورگن ‌هابرماس بیندازید که از کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل حمایت کرد
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند