Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@13:29:47 GMT

اشتباهات لباس پوشيدن آقايان قد کوتاه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۵۶۴

اشتباهات لباس پوشيدن آقايان قد کوتاه

خبرگزاري آريا -
اگر از اندازه‌ قد خود ناراضي هستيد و دوست داريد در مهماني ‌ها، جمع ‌هاي دوستانه، محل کار و يا هر جاي ديگري چند سانتيمتر بلندتر به نظر برسيد، راهکارهايي براي شما وجود دارد. راهکارهايي که با تغييرات اندکي در ظاهر و پوشش، شما را به ايده آل ‌تان نزديک ‌تر مي‌ کند. در ادامه اشتباهاتي را که آقايان قد کوتاه در لباس پوشيدن مرتکب مي شوند، برايتان آورده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نيز از آنها بپرهيزد تا بلندتر و جذاب تر از هميشه بدرخشيد.

از اين اشتباهات بپرهيزد تا بلندتر و جذاب تر از هميشه بدرخشيد
1. لباسي که فيت تن تان نيست
پيدا کردن لباسي که کاملا فيت تن تان باشد، ساده نيست. شايد افراد قد کوتاه تصور کنند که در لباس هاي کوتاه، قد کوتاه تر به نظر مي رسند اما اين تصور اشتباه است. اگر لباسي که به تن مي کنيد فيت تن تان نباشد، نامتناسب و زشت به نظر مي آييد. از اين رو لباس هايي که قد بلندي دارند را انتخاب نکنيد. هر چه لباس بيشتر فيت تن تان باشد، جذاب تر به نظر خواهيد رسيد.

هر چه لباس بيشتر فيت تن تان باشد، جذاب تر به نظر خواهيد رسيد
2. شلوار فاق کوتاه
افراد قد بلند پاهاي کشيده اي دارند، از اين رو اگر مي خواهيد قد بلندتر به نظر برسيد، بايد به شلواري که به تن مي کنيد توجه بيشتري داشته باشيد. شلوارتان بايد به گونه اي باشد که پاي شما را کشيده تر نشان دهد. براي اين منظور، از پوشيدن شلوارهاي فاق کوتاه خودداري کنيد.

از پوشيدن شلوارهاي فاق کوتاه خودداري کنيد
3. رنگ هاي روشن
رنگ هاي تيره و مات، شما را لاغرتر نشان مي دهد، بنابراين اگر اندامي لاغر و قدي کوتاه داريد، بايد از پوشيدن لباس هايي با رنگ هاي روشن خودداري کنيد. در واقع، هر لباسي که شما را چاق تر نشان دهد، کوتاه تر نيز نشان تان خواهد دهد. از آنجا که رنگ هاي تيره و مات، کمتر به چشم مي آيند، تمرکز را از روي قدتان نيز بر خواهند داشت. بنابراين ديگران قد واقعي شما را نمي توانند به درستي حدس بزنند و شما نيز قد بلندتر به چشم مي آييد.

از پوشيدن لباس هايي با رنگ هاي روشن خودداري کنيد
4. رنگ هاي متضاد
رنگ هاي مونوکروم يا تک رنگ، چشم را به سمت بالا مي کشانند اما رنگ هاي متضاد، يکدستي ظاهرتان را از بين برده و با ايجاد وقفه، شما را کوتاه تر نشان مي دهد. اگر دوست داريد که سر تا پا يک رنگ بپوشيد، به سراغ رنگ هاي مشابه برويد. به عنوان مثال شلوار سرمه اي تان را با پيراهني به رنگ تيره ست کنيد يا به همراه شلوار کرم تان، پيراهني به رنگ قهوه اي روشن بپوشيد. البته کفش و جوراب هايتان را فراموش نکنيد. رنگ آنها را نيز با رنگ لباس هايتان ست کنيد تا پاهاي شما را کشيده تر و به تبع شما را قد بلندتر نشان دهد.

رنگ کفش و جوراب هايتان را با رنگ لباس هايتان ست کنيد
5. راه راه افقي
يکي از قوانين لباس پوشيدن براي افراد قد کوتاه، پرهيز از لباس هايي با خطوط افقي ست. البته اگر خطوط لباس بسيار باريک باشد، مانعي ندارد اما پوشيدن لباس هايي با خطوط پهن، شما را قد کوتاه تر نشان خواهد داد. از آنجا که کمربندتان نيز به صورت افقي قرار مي گيرد، سعي کنيد آن را باريک انتخاب کنيد. بهتر است که کمربندتان همرنگ شلوارتان باشد تا خيلي به چشم نيايد. البته گزينه بهتر اين است که شلوارتان را بدون کمربند به تن کنيد.

از لباس هايي با خطوط افقي بپرهيزيد
6. طرح هاي بولد و جسورانه
از آنجا که طرح هاي بولد لباس بسيار توي چشم اند، چشم ها را به سمت خود جلب کرده و بر کوتاهي قد شما مي افزايد. از اين رو سعي کنيد که لباس هايي با طرح هاي ساده به تن کنيد. به عنوان مثال راه راه باريک، طرح هاي گلدار ريز يا خال خالي از بهترين طرح هايي است که مي توانيد انتخاب کنيد.

سعي کنيد که لباس هايي با طرح هاي ساده به تن کنيد
7. اکسسوري بزرگ
استفاده از اکسسوري بر جذابيت تان مي افزايد اما اگر قد کوتاهي داريد، سعي کنيد اکسسوري که انتخاب مي کنيد، بزرگ و چشمگير نباشد. به جاي آن از اکسسوري هاي باريک و کوچک تر استفاده کنيد.

اگر قد کوتاهي داريد، سعي کنيد اکسسوري که انتخاب مي کنيد، بزرگ و چشمگير نباشد
8. کت با دو رديف دکمه
خريدن کت و شلوار براي آقايان قد کوتاه يک معضل است. اين افراد بايد از پوشيدن کت هايي با دو رديف دکمه خودداري کنند. در واقع، کت هايي با يک رديف دکمه بهترين انتخاب براي آنها خواهد بود. پوشيدن کت هايي که اپل دارند نيز از ديگر اشتباهاتي ست که آقايان قد کوتاه مرتکب مي شوند. يادتان باشد که هر چه شما را پهن تر نشان دهد، کوتاه تر نيز نشان خواهد داد. آستين هاي کت تان نيز بايد به اندازه اي باشد که کمي از آستين پيراهن تان ديده شود. قد کت تان نيز نبايد بيش از حد بلند باشد.

افراد کوتاه قد بايد از پوشيدن کت هايي با دو رديف دکمه خودداري کنند
9. کت بزرگ
بسياري از کت هاي زمستانه، بزرگ و ضخيم اند و جزييات زيادي مانند دکمه يا يقه هاي پهن دارند. اين مدل کت نه تنها جذاب نيست، بلکه شما را نيز قد کوتاه تر نشان خواهد داد. در روزهاي سرد، به جاي پوشيدن اين مدل کت، بهتر است که چند لايه لباس بپوشيد يا کتي با جنس ضخيم تر به تن کنيد.

بهتر است که چند لايه لباس بپوشيد يا کتي با جنس ضخيم تر به تن کنيد
10. کفش هاي رنگي
شايد آنقدر که به لباس هايتان اهميت مي دهيد، به کفش هايتان توجهي نمي کنيد، اما کفش ها نيز از اهميت بالايي برخوردارند و در کوتاهي و بلندي قد شما تاثيرگذارند. به عنوان مثال کفش هاي رنگي چشم ها را به سمت خود جلب مي کنند، در نتيجه شما را قد کوتاه تر به نظر مي رساند. از اين رو سعي کنيد که کفش هاي ساده و هم رنگ لباس تان به تن کنيد. به جاي آن کلاهي بر سرتان بگذاريد تا چشم ها را به جاي پايين تنه، به سمت بالاي اندام تان بکشاند و به بلند نشان دادن قدتان کمک کند.

کفش هاي رنگي قد شما را کوتاه تر به نظر مي رساند
11. در اينجا خلاصه اي از مطالب گفته شده در بالا را برايتان آورده ايم تا بيشتر در خاطرتان بماند:
از پوشيدن لباس ها و اکسسوري هاي بزرگ خودداري کنيد. لباسي که شما را پهن تر نشان مي دهد، به تن نکنيد. در ظاهرتان خطوط افقي ايجاد نکنيد.چشم ها را به سمت پايين تنه جلب نکنيد.

لباسي که شما را پهن تر نشان مي دهد، به تن نکنيد
منبع : bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!