Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@08:10:52 GMT

تاریخ ملاقات پوتین و ترامپ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۵۶۹

به گزارش برنا، انتظار می‌رود روسای جمهور روسیه و آمریکا، ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، در روز ۱۵ ژوئیه در وین ملاقات کنند.

این نشریه اتریشی نوشت که چند روز پیش، دیپلمات‌های روسیه و آمریکا به وین رسیدند تا جزئیات جلسه را روشن کنند. علاوه بر این، یک گروه از کارشناسان امنیتی نیز به پایتخت اتریش وارد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی ضد چین‌تر است؟ بایدن یا ترامپ؟

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نسبت به همتای پیشین خود، دونالد ترامپ، تعداد بیشتری از نهاد‌ها و اشخاص چینی را تحریم کرده است.

به گزارش تسنیم، شبکه خبری بلومبرگ روز جمعه در گزارشی با اشاره به اختلافات دیرینه تجاری بین آمریکا و چین اعلام کرد که این اختلافات تشدید شده و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نسبت به همتای پیشین خود، دونالد ترامپ، تعداد بیشتری از نهاد‌ها و اشخاص چینی را تحریم کرده است.

وزارت بازرگانی ایالات متحده در ماه فوریه هشت شرکت چینی را به فهرست سیاه صادرات خود اضافه کرد و باعث شد بایدن از رکورد ترامپ پیشی بگیرد.

طی هفته جاری شش مورد دیگر به این لیست اضافه شد و تعداد اهداف جدید در دولت فعلی به ۳۱۹ نهاد رسید. این در حالی است که حدود ۳۰۶ نهاد چینی در دوره ریاست جمهوری ترامپ در لیست سیاه این وزارتخانه قرار گرفتند.

جنگ تجاری بین دو اقتصاد بزرگ جهان از سال ۲۰۱۸ تشدید شده است، زمانی که ترامپ شروع به اعمال تعرفه‌های گسترده بر واردات کالا‌های چینی در دوره ریاست جمهوری خود کرد.

ترامپ این اقدامات را با متهم کردن پکن به اتخاذ رویه‌های تجاری ناعادلانه و سرقت مالکیت معنوی توجیه کرد.

بایدن نیز به اتخاذ مواضع سختگیرانه در مورد تجارت با چین ادامه داده است. وی نه تنها تعرفه‌های اعمال شده توسط ترامپ را اعمال کرد، بلکه فشار‌ها علیه چین را نیز افزایش داد و بر محدودیت‌هایی که دسترسی به نوآوری را مسدود می‌کند مانند محدودیت‌های بخش هوش مصنوعی، تمرکز کرد.

مقامات پکن سیاست‌های واشنگتن را محکوم کرده و این محدودیت‌ها را تلاشی برای خنثی کردن توسعه دومین اقتصاد بزرگ جهان خوانده‌اند.

هه یادونگ، سخنگوی وزارت بازرگانی چین، طی اظهاراتی پیش از این در هفته جاری میلادی تأکید کرد که محدودیت‌های صادراتی اعمال‌شده توسط ایالات متحده "رفتاری زورگویانه و یک‌جانبه" است.

دیگر خبرها

  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • عکس| روایت نادرست از ملاقات علی دایی با شهرام شب‌پره
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل
  • (عکس) روایت نادرست از ملاقات علی دایی با شهرام شب‌پره
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت
  • مقام سابق آمریکایی: ترامپ تصور می‌کرد اوکراین باید بخشی از روسیه باشد
  • چه کسی ضد چین‌تر است؟ بایدن یا ترامپ؟
  • کی‌یف به ساخت خندق روی آورد
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن