Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@12:33:28 GMT

خلاصه دیدار لهستان و کلمبیا در جام جهانی روسیه +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۵۷۹

خلاصه دیدار لهستان و کلمبیا در جام جهانی روسیه +فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- خلاصه دیدار لهستان و کلمبیا را مشاهده می کنید که در این بازی کلمبیا موفق شد با نتیجه 3 بر صفر لهستان را شکست دهد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم جام جهانی 2018 کلمبیا لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین

نخست وزیر انگلیس در آستانه سفر به لهستان در بیانیه‌ای از تحویل بزرگترین بسته کمکی به اوکراین با ده‌ها قاق جنگی، صدها وسیله نقلیه، بیش از ۱۶۰۰ موشک و میلیون‌ها گلوله خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه دی پرسه"، بریتانیا بزرگترین بسته کمکی تا به حال خود را با ده‌ها قایق جنگی، صدها وسیله نقلیه، بیش از 1600 موشک و میلیون‌ها گلوله به اوکراین وعده داده است.

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، پیش از سفر به لهستان، شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: دفاع از اوکراین در برابر به زعم وی جاه طلبی های وحشیانه روسیه برای امنیت ما و تمام اروپا حیاتی است. وی افزود: اگر پوتین، رئیس جمهور روسیه در این جنگ موفق باشد، در مرز لهستان توقف نخواهد کرد. سوناک بر اساس گزارش های منتشر شده در ورشو، پایتخت لهستان با دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان و ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو دیدار خواهد کرد.

بر این اساس آنها می خواهند در مورد حمایت بیشتر از اوکراین در جنگ علیه روسیه صحبت کنند. سوناک همچنین می خواهد روز چهارشنبه در برلین با اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان هم دیدار و گفتگو کند.

سوناک گفت: «نیروهای مسلح اوکراین به جنگ شجاعانه ادامه می‌دهند، اما اکنون به حمایت ما نیاز دارند». این بسته جدید از اوکراین در این زمینه حمایت خواهد کرد. بر اساس این بیانیه، در اینجا مسئله تحویل سریع مهمات، دفاع ضد هوایی، هواپیماهای بدون سرنشین و پشتیبانی فنی به ارزش 500 میلیون پوند (حدود 580 میلیون یورو) مطرح است.

اوکراین همچنین 60 قایق نظامی از جمله قایق های تهاجمی و شناور و همچنین تفنگ های دریایی را دریافت خواهد کرد. دولت بریتانیا همچنین تحویل بیش از 1600 موشک تهاجمی و ضد هوایی و همچنین موشک های کروز هدایت شونده دقیق Storm Shadow را اعلام کرد. صدها خودروی زرهی نیز قرار است به اوکراین تحویل داده شود.

درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراینگفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • اعلام آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در خاک خود
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد
  • روسیه: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را هدف قرار خواهیم داد
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • ورشو: روسیه درحال نظامی‌سازی کالینینگراد است
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند