Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مراکش در صدد یک بازی خوب و کسب امتیاز از اسپانیا است.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم مراکش و اسپانیا امروز (دوشنبه) چهار تیر از گروه دوم رقابت ها از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه کالینینگراد به مصاف هم خواهند رفت.

شرایط کلی

اسپانیا با یک شرایط عجیب تورنمنت را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها یک روز پیش از شروع جام سرمربی خود جولن لوپتگی را به دلیل مذاکرات با رئال مادرید بدون اطلاع فدراسیون از کار برکنار کردند و اسطوره رئال مادرید فرناندو هیه رو را جایگزین او کردند. هیه رو عملکرد قابل قبولی داشت و در بازی اول با نتیجه ۳-۳ مقابل پرتغال مساوی کرد و در برابر ایران ۱-۰ به پیروزی رسید. حال آن ها که نمی خواهند کار خود را به اما و اگر بکشانند در صورت پیروزی در مقابل مراکش به دور بعد راه پیدا خواهند کرد.

در آن طرف مراکشی ها علیرغم بازی خوب مقابل ایران و پرتغال نتوانستند حتی یک امتیاز کسب کنند و با ۰ امتیاز در قعر این گروه جای دارند. مراکش با کسب امتیاز مقابل اسپانیا می تواند کمک شایانی به تیم ملی ایران برای صعود به دور حذفی بکند.

ترکیب احتمالی

 

رویارویی قبلی

این دو تیم تا به حال دو بار به مصاف هم رفتند که اسپانیا در هر دو دیدار به پیروزی رسیده است.

نکات آماری

در ده بازی از دوازده قبلی تیم ملی مراکش کم تر از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است. اسپانیا در نه دیدار از ده دیدار اخیر خود به پیروزی رسیده است. اسپانیا در پنج بازی از شش بازی قبلی موفق به بسته نگه داشتن دروازه شده است.

۴۴۱۶

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اسپانیا اختصاصی مراکش پیش بازی جام جهانی 2018 روسیه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا رأس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

کد خبر 6085492 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)