Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود خوراکچی در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی اظهار داشت: اگر قبل از جام جهانی این موضوع مطرح می شد، می گفتم ما بدون امتیاز از این تورنمنت به خانه بر می گردیم ولی بعد از 2 بازی درخشانی که انجام دادیم، انسجام تیم، همدلی و شخصیتی که داشتیم همه کارشناس های دنیا مهر تایید به تیم و بازیکنان ما زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امروز مطمئنم روز حماسه ای برای ایران و مردم ماست. امیدوارم  ساعت 12:30 شب این حرف من به واقعیت بپیوندد. کی روش و بازیکنان ایران آماده هستند و الان دیگر پرتغال باید از ما بترسد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد سیستم بازی ایران در بازی با پرتغال گفت: در بازی با اسپانیا سیستم 1-3-6 ایران کاملا مشهود بود ولی بعد از دریافت گل و با تعویض علیرضا جهانبخش، تیم ما هجومی شد و اسپانیا را محکوم به دفاع کردیم. در بازی با پرتغال منطقی است که هجومی بازی کنیم چون به گل و پیروزی نیاز داریم. کی روش این بازی را به 4 قسمت تقسیم می کند: گل نخوردن، مالکیت توپ و میدان، تحت قشار قرار دادن حریف و رسیدن به گل.

خوراکچی در پایان در مورد عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند تمرکز زیادی در این 2 دیدار داشت و همین موضوع باعث شده بود اعتماد به نفس زیادی پیدا و عملکرد خوبی داشته باشد. بیرانوند یکی از بهترین دروازه بان هایی است که در تاریخ جام جهانی داشته ایم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی بازی ایران فوتبال اسپانیا اعتماد به نفس دروازه بان جام جهانی خوراکچی ایران و پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه نیمکت‌نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد حسین مرادمند بازیکن تیم استقلال که در دیدار مقابل استقلال خوزستان در مرکز خط دفاعی تیم استقلال به میدان رفته بود در بازی گذشته مقابل پرسپولیس از جمع بازیکنان اصلی خارج شد و در ترکیب قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟

در دیدار قبلی امید حامدی‌فر در ترکیب ۱۱ نفره استقلال مقابل پرسپولیس حضور داشت اما با تشخیص جواد نکونام این بازیکن برای بازی امشب مقابل هوادار از ترکیب خارج شده و محمد حسین مرادمند به جمع ۳ مدافع اصلی استقلال برگشته است. سایر نفرات تیم استقلال همان نفرات بازی با پرسپولیس هستند.

نکته مهم دیگر در رابطه با لیست بازیکنان تیم استقلال اینکه برای چندمین هفته متوالی مهرداد محمدی باز هم از ترکیب اصلی دور ماند و همراه با دیگر نیمکت نشینان استقلال این مسابقه را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. مهرداد محمدی در ابتدای فصل جاری با رقم ۱۲ میلیارد تومان به این تیم پیوسته ولی تا اینجا از مجموع ۲۰ هفته تنها در ۱۸ دیدار و به مدت ۹۶۳ دقیقه برای استقلال بازی کرده که میانگین ۵۳ دقیقه در هر بازی را برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224898 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • سورپرایز بزرگ در چارچوب تیم ملی فوتبال؛ «آرشا» زنگ خطر را برای بیرانوند به صدا در آورد!
  • ادامه نیمکت‌نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی استقلال
  • ادامه نیمکت نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی نکونام
  • رونمایی از ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار
  • ترکیب استقلال مقابل هوادار مشخص شد
  • اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار
  • ترکیب شمس آذر برای دبل تراکتور
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار
  • لقبی که کنعانی‌زادگان به علیرضا بیرانوند داد (فیلم)