Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@11:15:03 GMT

وزارت دفاع عربستان هدف موشک‌های یمنی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۰۶۵۰

وزارت دفاع عربستان هدف موشک‌های یمنی قرار گرفت

موشک باران ریاض و هدف قرار گرفتن مرکز اطلاعات وزارت دفاع عربستان و هم چنین اجرای عملیات تبادل اسیران در جبهه ساحل غربی از جدیدترین اخبار امنیتی یمن است.

به گزارش مشرق، یگان موشکی نیروهای مقاومت یمن اعلام کرد که موشک های بالستیک از نوع برکان که ریاض پایتخت عربستان را هدف قرار داده بود به مرکز اطلاعات وزارت دفاع و دیگر اهداف موجود در این شهر اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حدیده، شکست پنج ارتش از یک ملت

این نیروها هم چنین تاکید کردند که موشکهای شلیک شده دقیقا به اهداف از پیش تعیین شده در ریاض اصابت کردند.

فعالان شبکه های اجتماعی در عربستان نیز از شنیده شدن صدای انفجارهای پی در پی در ریاض خبر داده بودند. به دنبال موشک باران ریاض پرواز هواپیماها در فرودگاه بین المللی خالد نیز با کندی صورت می گرفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی ارتش یمن انصارالله تحولات منطقه ریاض عربستان سعودی موشک بالستیک یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی برای مصادره حدود ۸۰۰ هکتار از منطقه الاغوار (دره اردن) در فلسطین را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه عربستان این اقدام را «نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه و گسترش آشکار شهرک‌سازی‌ خودسرانه توسط رژیم اشغالگر» ارزیابی کرد.

طبق گزارش شبکه العربیه، در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است: تداوم نقض قواعد حقوق بین‌الملل و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل بدون بازدارندگی، اعتبار نظام بین‌المللی و شانس صلح عادلانه و پایدار مبتنی بر راه‌حل «۲ دولتی» را تضعیف می‌کند.

این وزارتخانه در ادامه خواستار توقف فوری تجاوزات سیستماتیک شهرک‌نشینان صهیونیست و بازگرداندن اراضی مصادره شده فلسطینی‌ها توسط جامعه بین المللی شد.

رژیم صهیونیستی جمعه از مصادره هشت هزار دونوم (۸۰۰ هکتار) زمین در غور اردن خبر داد. اقدامی که فعالان ضد شهرک‌سازی آن را بزرگترین اقدام در اراضی اشغالی فلسطین در دهه‌های اخیر توصیف کردند.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی و یکی از مدافعان و حامیان برجسته شهرک‌سازی در این باره گفت: «این گام بزرگ و مهم دیگری برای شهرک‌سازی در غور اردن ، کرانه باختری و قدس است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • تصمیم مهم ناتو برای ساقط کردن موشک های روسیه/اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ
  • این جنگنده هولناک روسی کیف اوکراین را به هم ریخت
  • آمار عمره‌گزاران اعلام شد
  • استقبال عربستان، مصر و تشکیلات خودگردان از قطعنامه آتش‌بس در غزه
  • فریبکاری انگلیس در معامله تسلیحاتی با عربستان
  • وزارت دفاع انگلیس در معامله تسلیحاتی ۱۹۸۰ با عربستان «فریبکاری» کرده است