Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش 2 تا 3 درجه دما خواهیم بود .

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور، آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سه روز آینده در استان های سیستان و بلوچستان ، شرق خراسان جنوبی ، شرق کرمان و جنوب سمنان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‎شود که در منطقه زابل با گرو و خاک همراه خواهد بود. در برخی نقاط استان های خوزستان ، بوشهر و ایلام هم در بعضی ساعات وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق پیش بینی می شود. همچنین در سه روز آینده وزش باد شدید در جنوب سمنان و انتقال گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا در استان های قم، قزوین و تهران خواهد شد.

امروز در ارتفاعات شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز در شرق مازندران و شمال شرق تهران رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش 2 تا 3 درجه دما خواهیم بود .

طی سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل شرقی دریای  عمان مواج پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوای استان‌های کشور طی دو روز آینده را اینجا مشاهده کنید.

   

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی تهران هواشناسی کشور آب و هوای استان های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم مازندران در دومین روز اردیبهشت

فرجی کارشناس هواشناسی گفت:هوای مازندران امروز  یکشنبه ۲ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز دوشنبه نیمه ابری – از بعدازظهر با افزایش ابر، کاهش نسبی دما از سمت غرب استان با رگبار باران و وزش بادپ یش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت:آسمان مازندران روز سه شنبه ابری همراه با کاهش دما، وزش باد، رگبار باران و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • هوای گرم مازندران در دومین روز اردیبهشت