Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - خبر جيره بندي و توزيع آب بسته بندي شده در لرستان که اخيرا در برخي از سايت هاي فضاي مجازي اعلام شده بود از سوي مسئولان شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي اين استان تکذيب شد.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب روستايي لرستان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: آب شرب بسته بندي شده در هيچ روستايي در استان توزيع نمي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عليرضا کاکاوند افزود: دستگاه بسته بندي آب در شرکت آب و فاضلاب روستايي استان وجود دارد و در شرايط بحراني همانند زلزله کرمانشاه مورد استفاده قرار گرفته است.
وي با اشاره به آبرساني تعداد هفت روستا با تانکر در اين استان افزود: در سال هاي گذشته تعداد 250 روستا با تانکر آبرساني مي شد و در حال حاضر تنها 38 روستاي بالاي 20 خانوار استان آب لوله کشي ندارند که مشکل اصلي بسياري از آنها، وجود معارض و مسائل اجتماعي است.
** مشکلي براي تامين آب در شهرهاي لرستان وجود ندارد
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري لرستان نيز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: خوشبختانه در هيچکدام از شهرهاي استان مشکل کمبود آب گزارش نشده است.
حميدرضا کرموند افزود: تمامي شبکه هاي توزيع آب داير و وضعيت اين شبکه ها نرمال گزارش شده است.
وي ادامه داد: دستگاه بسته بندي آب در شرکت آب و فاضلاب شهري استان وجود دارد و در شرايط بحران مانند زلزله کرمانشاه آب توليد شده و به اين مناطق ارسال مي شود.
3210/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود