Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات هرمزگان از رفع ممنوعیت صید گونه‌های آبزی هامور، شوریده و حلوا سیاه و سفید خبر داد.

به گزارش ایسنا، ‌‌بارانی‌ با بیان اینکه این رفع ممنوعیت از ابتدای تیر تا پایان اسفند ادامه دارد، تصریح کرد: صید هامور ماهی از اول فروردین تا پایان اردیبهشت، حلوا سفید از نیمه فروردین تا پایان اردیبهشت، حلوا سیاه و شوریده از اول اردیبهشت تا آخر خرداد و میش ماهی از پانزدهم مرداد تا پایان شهریور ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه صید میگو نیز فقط در ماه‌های مهر و آبان آزاد است، افزود: سالانه ۲۷۰ هزار تن انواع آبزیان در استان صید می‌شود.

بارانی در پایان خاطرنشان کرد: حدود سی هزار صیاد در ۲۲ بندر صیادی هرمزگان فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ممنوعیت صید منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان

مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، اظهار کرد: امتیاز ویژه ثبت‌نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور (سخت گذر) استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه سی‌ام فروردین آغاز شد.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان که تا پایان هشتم اردیبهشت سال‌جاری بود، تمدید شده است و علاقه‌مندان تا دهم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قویدل ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه چهاردهم خردادماه روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه هفدهم خرداد در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

کد خبر 748701

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳