Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس مد و لباس امتداد نیوز: فاطمه عظیمی طراح لباس و برگزیده پنجمین جشنواره مد و لباس فجر در بخش چادر اجتماع درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار امتداد نیوز، گفت: مدتی است که از فعالیت در حوزه لباس فاصله گرفته‌ام و بیشتر در زمینه طراحی و ساخت زیورآلات فعالیت می‌کنم.

او با اشاره به افزایش روزافزون طراحان لباس و فشرده شدن فضای رقابت میان فعالان این حوزه بیان کرد: متأسفانه یکی از مشکلات درحوزه مد و لباس عدم بازگشت سرمایه است که طی سال‌های اخیر فعالان این حوزه را با فراز و نشیب‌های بسیار مواجه ساخته و موجب شده تا آن‌ها حیطه کار خود را مدام دستخوش تغییر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی ادامه داد: در شرایط کنونی و با توجه به نابسامانی بازار پوشاک و شرایط اقتصادی کشور شاهد آنیم که روزبه‌روز بر تعداد طراحان و سازندگان زیورآلات افزوده می‌شود. با توجه به این شرایط امیدواریم در آینده نزدیک با خلأ وجود طراحان لباس مواجه نشویم.

پنجمین جشنواره مد و لباس فجر در بخش چادر اجتماع با تأکید بر اینکه فضای جامعه مد و لباس از تولید محصولات حجاب دور شده است اذعان داشت: همین امر نیز تأثیر بسزایی در کاهش انگیزه طراحان و تولیدکنندگان این طیف محصولات دارد و شاید برای من نیز همین مسئله موجب شد تا حوزه کاری خود را از محصولات عفاف و حجاب به سمت زیورآلات سوق دهم.

عظیمی درباره شیوه کار خود در زمینه طراحی زیورآلات گفت: ایران دلیل وجود قوم‌های کشوری بسیار غنی از لحاظ دستاوردهای مادی و معنوی است و همین امر کمک بسزایی در روند فعالیت هنرمندان صنایع دستی و طراحان زیورآلات به‌عنوان یکی از شاخه‌های این بخش داشته است. من نیز با الهام از تاریخچه طراحی و ساخت زیورآلات در کشور و مطالعه سبک‌های مدرن و پست‌مدرن تلاش می‌کنم که آثاری نو و خلاقه طراحی کنم.

او افزود: بیشتر از ترکیب چرم و پارچه در کار استفاده می‌کنم و به لحاظ موضوعیت طرح‌ها سعی می‌کنم که مخاطبان نوجوان و جوان را از آثارم راضی نگه دارم.

عظیمی در خاتمه گفت: امیدواریم دولت و بخش خصوصی به برگزاری رویدادهایی با محوریت طراحی و ساخت زیورآلات بیش از پیش اهمیت دهند چرا که حضور پررونق فعالان هنری در این عرصه می‌تواند در آینده نزدیک فضای لازم برای صادرات آثار را فراهم آورد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

امتداد - بانک کشاورزی در راستای تحقق سیاست های مهار تورم، کنترل نقدینگی و حمایت از تولید در دولت سیزدهم، با طراحی و ایجاد پلتفرم های «مدیریت مالی زنجیره تامین» در اکوسیستم کشاورزی، قدم های ارزشمندی را برای تسهیل استفاده از «ابزارهای تامین مالی زنجیره ای» و اقبال فعالان بخش کشاورزی نسبت به «کشاورزی قراردادی» برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این بانک با طراحی و ایجاد پلتفرم مدیریت زنجیره تامین محصولات کشاورزی به نام «پالیز»، سامانه مدیریت زنجیره تامین کالاهای استراتژیک با عنوان «بازارگاه محصولات کشاورزی» و کیف پول الکترونیکی و نیز ارائه ابزارهای تامین مالی زنجیره ای و تعهدی نظیر گواهی اعتبار مولد «گام»، سفته، برات و چک الکترونیکی، ضمانت نامه و … فعالیت زنجیره های تامین را در اکوسیستم کشاورزی تسهیل و تسریع کرده و راه را برای توسعه کشاورزی قراردادی در کشور، هموارتر ساخته است.

بر اساس این گزارش، استفاده از پلتفرم های « پالیز» و «بازارگاه محصولات کشاورزی»، راهکاری موثر برای مدیریت مالی زنجیره تامین از طریق ابزارهای مالی تعهدی است و هدف از طراحی و ایجاد این پلتفرم ها، ارائه خدمات بهینه به بازیگران زنجیره تامین از مزرعه تا سفره، ازجمله تامین کنندگان مواد اولیه و نهاده های تولید، تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و دامی، صاحبان صنایع تبدیلی و تکمیلی، واردکنندگان، فین تک ها، تشکل ها و حتی شبکه توزیع و فروش محصولات غذایی، با استفاده از ظرفیت های تحول دیجیتال بانک کشاورزی و با هدف حمایت از تامین امنیت غذایی کشور است.

از سوی دیگر، بانک کشاورزی با هدف افزایش کاربران پلتفرم های تامین مالی زنجیره تامین و کشاورزی قراردادی، نسبت به بازطراحی و بهبود فرآیندها، توسعه خدمات غیرحضوری و طراحی سازوکارهایی برای ارائه ابزارهای مالی اهرمی و تعهدی نظیر گام، برات ، سفته، چک، ضمانت نامه و … به صورت الکترونیکی و مکانیزه اقدام کرده و در این مسیر، موفقیت های چشمگیری داشته است.

 شایان ذکر است تأمین مالی زنجیره تأمین با ابزارهای تعهدی، که از جمله سیاست های اصلی بانک مرکزی در دولت سیزدهم به شمار می رود، یک رویکرد خلاقانه و بارزترین نحوه تأمین مالی غیرتورمی است و موجب بهینه سازی جریان های مالی در زنجیره تامین، کاهش مرکزیت نقدینگی، کاهش هزینه ها، کنترل بازار، افزایش سودآوری و کارایی هرچه بیشترزنجیره می شود؛ همچنین این روش به مقاوم شدن اقتصاد کشور در برابر فشار تحریم‌های بین‌المللی کمک می کند.

فعالان بخش کشاورزی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پلتفرم پالیز و یا شعب و مدیریت های بانک در استان ها مراجعه فرمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است