Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@10:04:51 GMT

کاهش ۳ درجه‌ای دما در راه است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۱۳۰۵

کاهش ۳ درجه‌ای دما در راه است

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش ۲ تا ۳ درجه دما خواهیم بود.

خبرگزاری میزان: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش ۲ تا ۳ درجه دما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور، آسمان صاف و آفتابی خواهد بود. همچنین در سه روز آینده در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی، شرق کرمان و جنوب سمنان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‎شود که در منطقه زابل با گرو و خاک همراه خواهد بود. در برخی نقاط استان‌های خوزستان، بوشهر و ایلام هم در بعضی ساعات وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق پیش بینی می‌شود. همچنین در سه روز آینده وزش باد شدید در جنوب سمنان و انتقال گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا در استان‌های قم، قزوین و تهران خواهد شد.

امروز در ارتفاعات شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز در شرق مازندران و شمال شرق تهران رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش ۲ تا ۳ درجه دما خواهیم بود.

طی سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل شرقی دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VIy

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی کاهش دما گرمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور خبر داد.

صادق ضیائیان برای پنجشنبه ۹ فروردین در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور بارش‌های پراکنده را پیش بینی کرد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه ۱۰ فروردین نیز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و در روز شنبه در برخی نقاط استان فارس و روز یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ فروردین‌ماه) کمی ابری گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۵ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • رگبار و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین
  • کاهش نسبی دمای هوا در نواحی شمالی کشور از ۸ فروردین ماه