Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگاپور اعلام کرد، هزینه میزبانی نشست تاریخی میان رئیس‌جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی ۱۶.۳ میلیون دلار سنگاپور (۱۲ میلیون دلار) شده است؛ مبلغی که کمتر از گزارشات پیشینی است که باعث خشم برخی از محلی‌ها شده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه سنگاپور بدون ارائه جزئیات تنها اعلام کرد: بخش اعظم این هزینه در زمینه امنیتی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور پیشتر هزینه این رویداد را ۲۰ میلیون دلار سنگاپور برآورد کرده بود. ویلیام بالاکریشنان، وزیر امور خارجه سنگاپور نیز اعلام کرده بود که این هزینه شامل هزینه هتل کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز می‌باشد.

گزارشاتی در رسانه‌های محلی خشم برخی شهروندان سنگاپوری را نسبت به این هزینه‌ها منعکس کرده بودند اما یکی از گزارشگران تاکید داشت که این هزینه اندکی است که باید برای مشارکت در صلح منطقه‌ای پرداخت شود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و کیم جونگ اون هر یک سه روز را در سنگاپور سپری کردند تا نشست تاریخی ۱۲ ژوئن را برگزار کنند؛ نشستی که در آن هر دو رهبر متعهد شدند تا برای پایان دادن به برنامه اتمی کره شمالی و بهبود روابط تلاش کنند.

کارشناسان بازار تاکید کردند شهرت و معروفیتی که از میزبانی این نشست به وجود می‌آید می‌تواند ۱۰ برابر با ارزش‌تر از هزینه‌ها برای سنگاپور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سنگاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سپاهان با حکم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ براین اساس کمیته انضباطی و اخلاق AFC، به دلیل اتفاقات دیدار سپاهان و نیروی هوایی عراق در روز ششم آذر ۱۴۰۲، احکام جداگانه‌ای علیه سپاهان صادر کرد.
باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین که منجر به تأخیر دو دقیقه‌ای در شروع مسابقه شد، هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شد و به‌خاطر پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.


سپاهان همچنین به دلیل کوتاهی در انجام تعهدات خود بابت اجرای قوانین امنیتی، به پرداخت ۵ هزار دلار محکوم شد که مجموع این جرایم برای باشگاه سپاهان به رقم ۱۶ هزار و ۵۰۰ دلار می‌رسد.
دیدار تیم‌های سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی ششم آذر پارسال با برتری یک بر صفر سپاهان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان آغاز شد
  • جریمه سپاهان با حکم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • سهمیه‌ و هزینه حج در افغانستان اعلام شد
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • سهام شرکت شبکه اجتماعی ترامپ ۳۰ درصد صعود کرد
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا