Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:56:56 GMT

حاج‌صفی در تیم منتخب دور دوم مرحله گروهی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۱۵۵۲

حاج‌صفی در تیم منتخب دور دوم مرحله گروهی

مدافع چپ تیم ملی ایران از نگاه بلیچر ریپورت جزو ۱۱ بازیکن برتر دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ شد.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی همانند نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر مراکش که پایه‌گذار تک گل پیروزی‌بخش ایران شد، در دیدار دوم هم مقابل اسپانیا که ۶۹ دقیقه در زمین بود و به دلیل مصدومیت جای خود را به میلاد محمدی داد نیز نمایش قابل قبولی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او که کاپیتان تیم ملی ایران برابر اسپانیا بود، در طول ۶۹ دقیقه حضورش در زمین برابر اسپانیا دو دفع توپ داشت، با یک شوت توپ را از منطقه دفاعی ایران دور کرد، دو بار اجازه گلزنی به بازیکنان اسپانیا نداد، در یک نبرد تن به تن برنده شد، یک دریبل و یک پرتاب اوت بلند موفق داشت و از همه مهم‌تر ۱۶ پاس صحیح داد تا با این عملکرد جزو موثرترین نفرات تیم ملی ایران برابر ستاره‌های حریف باشد.

 

حاج‌صفی با نمایش درخشانی که در فاز هجومی و بیشتر در کار دفاعی تیم ملی ایران برابر اسپانیا داشت، جزو تیم منتخب دور دوم مرحله گروهی جام جهانی از نگاه بیلچر ریپورت قرار گرفت؛ اتفاقی که در دور اول برای هیچ یک از بازیکنان ایرانی نیافتاده بود.

 

در تیم منتخب دور دوم مرحله گروهی بلیچر ریپورت این نفرات حضور دارند:

 

کیلور ناواس(کاستاریکا)، یری مینا(کلمبیا)، جان استونز(انگلیس)، توماس مونیه(بلژیک)، احسان حاج‌صفی(ایران)، انگولو کانته(فرانسه)، لوکا مودریچ(کرواسی)، ایوان راکیتیچ(کرواسی)، خوان کوئینترو(کلمبیا)، هری کین(انگلیس) و روملو لوکاکو(بلژیک).

 

نکته قابل توجه در این بین حضور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکا و احسان حاج‌صفی، مدافع ایران است چراکه تیم‌های ۹ بازیکن دیگر به پیروزی در دومین مسابقه خود در جام جهانی رسیدند و بیشتر آنها نقش موثر در بردهای پُر گل تیم‌های‌شان داشتند.

 

تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال با وجود برتری در مسابقه اخیرشان بازیکنی در این بین ندارند.

 

تیم ملی ایران جام جهانی 2018 (روسیه) احسان حاج صفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی 2018 روسیه احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی جام جهانی پاراتیراندازی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله نیز با قرارگرفتن در رده دوم به نشان نقره رسید.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.  ­

دیگر خبرها

  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!