Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@22:01:48 GMT

طرح ارائه دفترچه بيمه بصورت غيرحضوري

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۱۶۸۶

طرح ارائه دفترچه بيمه بصورت غيرحضوري

خبرگزاري آريا - مديرکل نامنويسي و حسابهاي انفرادي سازمان تامين اجتماعي با بيان اينکه توليد و ارائه دفترچه بيمه براي مشمولين تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي اعم از بيمه شده اصلي و افراد خانواده آنان از تکاليف و وظايف مهم حوزه نامنويسي و حسابهاي انفرادي اين سازمان به شمار مي‌رود، گفت: به منظور جلب رضايت مخاطبين اين سازمان طرح آزمايشي ارائه دفترچه تامين اجتماعي به صورت غيرحضوري در شهر تهران کليد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، بهروز کريمي افزود: هرچند با طراحي و راه‌اندازي سيستم‌هاي مبتني بر اطلاعات متمرکز در مراکز درماني و بيمارستانهاي ملکي و متعلق به اين سازمان، ديگر نيازي به دفترچه بيمه وجود ندارد و نسخه ها به صورت الکترونيکي توليد مي‌شوند ولي در مراکز غيرسازماني و بخش خصوصي، بيمه شدگان و افراد خانواده آنان همچنان به اوراق دفترچه بيمه احتياج دارند به همين دليل مراجعات به شعب و کارگزاريها براي صدور دفترچه‌هاي جديد و يا تامين اعتبار آن فراوان است و بديهي است با افزايش تعداد بيمه شدگان اين رفت و آمدها نيز افزايش يابد.
وي اظهار داشت: با دستور مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و به منظور رضايت خاطر مخاطبين، طرحهاي متنوعي جهت غيرحضوري نمودن درخواست تعويض دفترچه تهيه شده که يکي از طرحها در ١٤ کارگزاري در سطح شهر تهراندر حال پايلوت و آزمايش است که چنانچه با استقبال بيمه شدگان مواجه شود قابليت تعميم در سراسر کشور را خواهد داشت.
کريمي افزود: در اين طرح بيمه شده با مراجعه به سايت https://crm.tamin.ir و ثبت نام در آن مي‌تواند در صورت اتمام اوراق دفترچه‌هاي بيمه خود و خانواده درخواست توليد دفترچه نمايد و زمان و مکان دريافت آن را خود تعيين نمايد تا بدون لزوم به مراجعه حضوري دفترچه‌هاي خود را دريافت کند. در حال حاضر کارگزاريهاي مرتبط با شعب ٧ ، ٩ ، ١٣ ، ١٦ ، ١٩ ، ٢٢ ، ٢٩ و شميران در اين طرح مشارکت دارند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت