Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حمیدرضا گیلاسی، معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: آزمون‌های بخش کتبی بیست‌و‌سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در مرحله دانشگاهی در ۱۰ رشته شامل رشته‌های احادیث اهل‌ بیت(ع)، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با سیره معصومین(ع)، احکام، حفظ موضوعی قرآن کریم، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، مفاهیم صحیفه سجادیه، مفاهیم نهج‌البلاغه و حفظ سوره واقعه در 11 حوزه امتحانی در دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ثبت نام ۱۵۴۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در بخش کتبی بیست‌و‌سومین جشنواره قرآنی گفت: از این تعداد ۳۳۲ نفر در بخش دانشجویی، ۱۱۴۶ نفر در بخش کارکنان و ۶۲ نفر از اساتید شرکت کردند.
گیلاسی افزود: طبق اعلام دبیرخانه دانشگاهی جشنواره در هر رشته به ازای ۵۰ شرکت‌کننده یک نفر که حد نصاب نمره را در آزمون مربوطه کسب کرده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.
یادآور می‌شود، مرحله کشوری بخش کتبی بیست‌و‌سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تاریخ 23 مردادماه به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این بخش میزبان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، قم، شهرکرد و یزد است.
نتایج بخش کتبی بیست‌و‌سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سه بخش دانشجویان، کارکنان و اساتید به شرح زیر است:

جواد کریمی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث