Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیات کشتی مازندران از اعلام آمادگی 3 نماینده از مازندران در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور خبر داد. سلمان قادری در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور به‌زودی برگزار می شود، اظهار کرد: تاکنون تیم‌های ستارگان ساری، هلدینگ قائمشهر و بیمه رازی بابل به عنوان سه نماینده از مازندران برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در سال گذشته تیم‌های ستارگان ساری، بیمه رازی جویبار و پاس رستمکلا به نمایندگی از مازندران در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد قهرمانی کشور حضور داشتند.

نایب رئیس هیات کشتی مازندران از کسب عنوان نایب قهرمانی نماینده مازندران خبر داد و ادامه داد: سال گذشته این رقابت‌ها که با حضور۱۴ تیم از سراسر کشور برگزار شد، تیم ستارگان ساری نایب قهرمان شد.

قاردی در پایان گفت: رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد قهرمانی کشور براساس برنامه‌ریزی قرار است از هفتم مرداد ماه آغاز شود.

انتهای پیام/86005/ع

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بسته زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش جالب از ورزش استان مازندران آماده پخش شد.

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی ازاد نوجوانان در بابلسر که در حد و اندازه خودش نبود.

قصه پر غصه تیم دریای بابل در لیگ دسته یک فوتبال که حمایت مسئولان را می‌طلبد.
تیم تازه لیگ برتری مهرگان نور که امسال به لیگ برتر والیبال صعود کرد برای شرکت در این رقابت‌ها در فصل بعد، نیازمند امکانات است که باید با کمک مسئولان برطرف شود.
استفاده از سلاح سرد در مسابقات کشتی نونهالان استان در نور که باید مورد بررسی مسئولان قرار گیرد و همینطور واکنش‌های جالب سرپرست یکی از تیم‌های محلی بابل که در نوع خود حالب است.

ایوب رضوانی و اجرای بسته بدون تعارف این هفته:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • تیلور المپیک را از دست داد