Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان ‌با تأکید بر ادامه نهضت ساخت مسکن محرومان گفت:‌ ۴ هزار واحد مسکونی محرومان توسط کمیته امداد گیلان احداث و تجهیز می‌شود. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ استانها گیلان نظرات

علیرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ کمیته امداد استان گیلان امسال برنامه‌های حوزه ساخت مسکن محرومان را با شدت بیشتری ادامه می‌دهد و در این راستا با کمک سایر نهادها عملیات احداث و نوسازی 4 هزار واحد مسکن محرومان را به انجام می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان عنوان کرد:‌ یکی از شاخصه‌های اصلی توانمندسازی محرومان، در حوزه ساخت مسکن برای این قشر ‌است به همین علت کمیته امداد گیلان به‌ویژه در چند‌ساله اخیر برنامه‌های خود را در قالب ادامه نهضت ساخت مسکن دنبال می‌کند.

محمدی از ساخت بیش از 3 هزار واحد مسکونی محرومان در گیلان خبر داد و تصریح کرد:‌ کمیته امداد استان گیلان در این راستا با استفاده از ظرفیت‌های بالای سپاه ‌این تعداد از واحدهای مسکونی را با همکاری بنیاد مسکن استان ‌ساخته و تحویل صاحبانش داد.

وی از تخصیص اعتبارات ویژه دولت جهت ادامه نهضت ساخت مسکن روستایی محرومان خبر داد و بیان داشت:‌ در سفری که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به گیلان داشت اعتبارات بسیار خوبی برای کمیته امداد استان در این راستا در نظر گرفته شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان به مطالبه‌گری مردم از این نهاد تأکید کرد و اظهار داشت:‌ کمیته امداد استان گیلان با همکاری رسانه‌ها و صدا و سیما آمادگی دارد کلیه فعالیت‌های خود را به ویژه در حوزه مصارف صدقات به اطلاع مردم و شهروندان برساند.

محمدی تکمیل بانک اطلاعاتی محرومان و مستمری‌بگیران کمیته امداد گیلان را ضروری خواند و افزود:‌ در این راستا از مردم خوب و فهیم استان گیلان نیز تقاضا داریم هر کجا محرومی و خانواده‌ای را دیدند که نیازمند کمک‌ها و حمایت‌های ویژه است حتماً به این نهاد اطلاع‌ دهند.

وی به سایر برنامه‌های متنوع کمیته امداد استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت:‌ اعزام تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های تحت پوشش این نهاد به عتبات عالیات و مشهد‌مقدس که در حال حاضر به شوق زیارت تغییر نام پیدا کرده از جمله این اقدامات فرهنگی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان انواع برنامه‌های ارائه شده در کانون‌های فرهنگی را نیز برشمرد و عنوان کرد:‌ در این مراکز انواع فعالیت‌های قرآنی،‌ آموزش احکام و سبک زندگی اسلامی،‌ فعالیت‌های ورزشی و برگزاری کلاس‌های آموزش صنایع دستی ‌دنبال می‌شود.

انتهای پیام/‌ ز

R7877/P41362/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: با توجه به پیشرفت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان و درخواست مردم برای خرید امتیاز آن ، هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی تا زمان تحویل این واحد‌ها غیرقانونی و ممنوع است. 

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش این امتیاز‌ها، افزود: با خریداران ، فروشندگان و همچنین مشاوران املاکی که به خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکن ملی اقدام کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: هر شهروند فقط یک بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد. 

محمدرضا فلاحتگر افزود: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و مسکن ملی، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن