Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از وظایف جدی نهادهای فرهنگی همچون معاونت فرهنگی و شهرداری قدم برداشتن در رابطه با روشنگری پیرامون ماهیت وهابیت است. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، آیت‌الله محسن حیدری امروز در جمع کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز اظهار داشت: 95 سال پیش وقتی برای بار دوم آل‌سعود به کمک استعمار انگلیس بر حجاز مسلط شدند، بقاع متبرکه را منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نقشه استعماری برای زیر سوال بردن اصالت اسلام است چرا که در غرب جریانی برای زیر سوال بردن مسیح ایجاد شد و چنین نقشه‌‌ای را به وهابی‌ها دیکته کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف تخریب هر چیزی که مربوط به پیامبراکرم(ص) و آثار صدر اسلام است تا به تدریج اصالت و واقعیت اسلام را زیر سوال ببرنند اما این افراد کم فهم تنها مجری فرمان دشمن است.

وی بیان کرد: توطئه وهابیت در واقع توطئه یهودیت است چرا که برای درست کردن نمادهای انحرافی وهابیت ایجاد شد؛ برج دوقلو که القاعده آن را منفجر کرد، پیش از قبل اتفاق، تمامی یهودیان از آن را مرخصی گرفتند.

حیدری عنوان کرد: هدف استکبار جهانی، نمایش چهره اسلام در قالب بد، خشن و غیرواقعی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان است تا یهودیان بسیار آسوده به کارهای خود بپردازنند؛ یکی از وظایف جدی نهادهای فرهنگی همچون معاونت فرهنگی و شهرداری قدم برداشتن در رابطه با روشنگری پیرامون ماهیت وهابیت است.

امام جمعه موقت اهواز ضمن تجلیل و قدردانی از تلاش‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با اشاره به سخنی از امیرالمؤمنین(ع) مبنی براین‌که «در جنگ با شمشیر یک متری نمی‌توان رقیبی با فاصله 10 یا 15 متری را کشت و باید با گام‌ها به سوی دشمن، کوتاهی شمشیر را جبران کرد»، ادامه داد: به این معنا که کمبود امکانات نباید مانع از انجام وظیفه شود؛ این حکمت در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، خانوادگی و اجتماعی کاربرد دارد.

وی بیان کرد: در نبود امکانات آیا با دست بر روی دست گذاشت یا اینکه تدبیری اندیشیده شود تا با وجود امکانات کم، کار بزرگی انجام داد؟

حیدری با اشاره به طرح جالب موکب کریم اهل بیت(ع) با رویکرد افطاری ماه رمضان، افزود: در این طرح مردم تشویق شدند و کریمانه و سخاوتمندانه به عرصه عمل رساندند و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز بدون هزینه بالا تشکیلاتی را ایجاد کرد اما شرایطی فراهم شد که مردم در صحنه حضور پیدا کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ای کاش کسانی که با شعار تدبیر، گوش فلک را کر کرده‌اند، تدبیری می‌اندیشیدند و در عین بی‌‌تدبیری، اقتصاد کشور را به منجلاب کشانده‌اند؛ چشم آنها به آمریکا و غرب است و حتی آب‌خوردن را به برجام بد سرانجام پیوند زدند.

وی گفت: با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز استمرار پیدا کند و سنگرها را یکی پس از دیگری فتح کنید و معنویت اسلام و نورانیت اهل بیت(ع) را در زندگی مردم نشان دهید.

از مشکلات آب آبادان اخبار بسیار بدی رسیده است

حیدری با اشاره به مشکلات آب آبادان و اخبار بسیار بدی از این شهرستان رسیده است، بیان کرد: در گفت‌وگو با امام جمعه آبادان می‌گفتند که دی سی آب به 16 هزار رسیده و اصلا غیرقابل شرب است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: 5 برابر استاندارد است و مردم در آبادان به بشکه آب جابه‌جا می‌کنند؛ خوزستانی که بیشترین آب کشور را داشته اکنون کارون به وضعیت کنونی رسیده است.

وی بیان کرد: براساس آمار رسمی مسئولان، حدود دو میلیون اصل نخل بین 30 تا 100 درصد نابود شدند زیرا آب کارون به اندازه کافی وجود نداشته باشد و آب شیرین به حلق خلیج فارس نریزد، در ادامه آب شور را به آبادان و در نهایت کل خوزستان سوق پیدا می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: علاوه بر خوزستان کل کشور با مشکل برق روبه‌رو شدند چرا که سدهای استان ته کشیده‌اند و سد دز 45 متر فروکش کرده است و نمی‌توانند برای کشور برق تأمین کنند.

وی ادامه داد: ریزگردها، کمبود برق، خشکیده شدن نخیلات و هزاران بدبختی دیگر و به خطر افتادن و در آستانه تعطیلی رفتن نیشکر به دلیل انتقال آب است.

انتهای پیام/ح

R7784/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار کالای قاچاق در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی یک انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد ۶۹۹ دست لنت خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرفیضی خبر داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

کد خبر 6091477

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند