Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ديدار امروز ايران مقابل پرتغال از اهميت بسيار ويژه اي براي هر دو طرف برخوردار است.
به گزارش آريا، ايران به دنبال روياي اولين صعود به دور حذفي جام جهاني است و اميدوار است که با پيروزي مقابل پرتغال به اين هدف خود برسد. در آن سو، قهرمان اروپا نيز اهداف بزرگي در سر دارد که با کسب مساوي مقابل ايران مي‌تواند به جستجو براي رسيدن به آنها ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هواداران تيم ملي ايران در روسيه مقابل هتل محل اقامت تيم ملي پرتغال جمع شده اند و با سر و صدا تلاش کرده اند تا مانع استراحت بازيکنان تيم ملي اين کشور شوند. کريستيانو رونالدو به اين سر و صدا ها واکنش نشان داد و از آنها درخواست کرد که اجازه دهند بازيکنان تيم ملي پرتغال به استراحت بپردازند.
هواداران تيم ملي کشورمان که در شهر سارانسک براي تماشاي ديدار حساس امروز تيم ملي مقابل پرتغال حضور يافته بودند، شب گذشته در اطراف هتل محل حضور بازيکنان پرتغال دور هم جمع شدند و شروع به تشويق تيم ملي کردند. هدف آنها از تشويق ها اين بود که اجازه ندهند بازيکنان پرتغال راحت بخوابند تا براي بازي امشب، از آمادگي کامل برخوردار نباشند.
به نظر هواداران تيم ملي در رسيدن به هدفشان موفق بودند، به طوري که کار به جايي کشيد که رونالدو در کنار پنجره اتاقش حاضر شد و از هواداران خواست که تشويق ها را به اتمام برسانند تا آنها بتوانند بخوابند و براي بازي امروزآماده باشند. او در ابتدا با حرکات دستش سعي کرد توجه هواداران را جلب کند و سپس با زبان بدن، به آنها نشان داد که او و هم تيمي‌هايش قصد دارند استراحت کنند و سر و صداها مانع اين موضوع شده است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جام جهاني هواداران ايران رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مهدی طارمی پس از اینکه در دو مسابقه متوالی مقابل کاسا پیا و ویتوریا گیمارش در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی در خط حمله پورتو داشت و گلزنی کرد، در دیدار حساس اخیرشان در لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که فرصتی برای درخشش به دست نیاورد، اما احتمال می‌رود امشب که در زمین چاوس به میدان می‌روند، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی برگردد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف چاوس خواهد رفت که مهدی طارمی نیز مثل همیشه در فهرست نفرات اولیه سرخیو کونسیسائو دیده می‌شود.

مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۲۰ بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش در مسابقه امشب مقابل چاوس بتواند این آمار را بهتر کند.

ستاره ایرانی پورتو در دیدار رفت مقابل چاوس در ترکیب تیمش حضور داشت ولی موفق به گلزنی نشد که سعی دارد امشب این کار را انجام بدهد و آمار گل‌های خود را بهبود ببخشد.

باشگاه پورتو پرتغال هم با انتشار تصویری از خوشحالی گل و فریاد شادی مهدی طارمی به استقبال دیدار امشب مقابل چاوس رفته است.

کد خبر 849150 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید