Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزیر امور خارجه از بروز برخی از سو تفاهمات که در روز یکشنبه و در حاشیه حضورش در اتاق بازرگانی ایران بین برخی از خبرنگاران و محافظان وی ایجاد شد، عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، در پی بروز سوءتفاهماتی میان محافظان وزیر امور خارجه و جمعی از خبرنگاران در حاشیه نشست نمایندگان هیات‌های اتاق بازرگانی ایران که صبح امروز برگزار شد، محمد جواد ظریف ضمن ابراز ناراحتی از مشکل پیش آمده گفت: «محافظان افراد صادق و مخلصی هستند که تمام تلاششان را برای انجام وظایف محوله به آنها و براساس دستورالعمل‌های مربوطه خودشان انجام می‌دهند و برخی اوقات نسبت به رعایت مواردی که برای بنده بسیار مهم است مانند حفظ شئونات همه و به ویژه تکریم و احترام نمایندگان محترم رسانه‌ها، حساسیت لازم را به دلیل فشار برای انجام وظایف محوله سازمانی نشان نمی‌دهند؛ لذا بلافاصله به این عزیزان تذکرات لازم داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال لازم می‌دانم از خبرنگارانی که ناخواسته و به هر شکل برخورد نامناسبی با آنان صورت گرفت عذرخواهی کنم.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

سهیلا مطلقه بود که پرستار پدرش او را آزار داد

این پسر ترکیه ای را به خانواده تهرانی فروخته اند + جزییات

وقتی «ژیلا» به باغ فرشید رفت در اتاق خلوت شوهرش را دید!

بلای تلخی که قبل از شب جشن بر سر عروس خانم آمد + جزییات

حرکات زشت ماموران پلیس با دختر 20 ساله + فیلم و عکس

لیلا وقتی به دفتر کار شوهرش رفت صدای زنانه را شنید/ او را کُشتم!+فیلم گفتگو

مصطفی 40 سال با گلوله‌ای در مغزش زندگی کرد + عکس باورنکردنی

شلیک 5 گلوله به زن متاهل بخاطر آبروی طایفه / در آبادان رخ داد

غش کردن قاتل بی حیا در صحنه قتل دوستش! + عکس

دوست پنهان یک زن پدر 2 کودکش بود! / قتل عام لو داد + عکس

گربه خوردن مردم سیستان خبرنگار صدا و سیما را به دادسرا کشاند!

این دانش آموزان معلمان خود را گاز می‌گیرند! + تصویر

خودکشی پسر جوان پس از باخت آرژانتین +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سیاسی ایران وزیر امور خارجه ظریف عذرخواهی خبرنگاران عکس مرد جوان حوادث دختر قتل عجیب فیلم قاتل زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر ساعت موبایلمان بعد از عید تغییر کرد؛ چه کنیم؟

تغییر ساعت رسمی در آغاز بهار در هر کشوری موافقان و مخالفان خود را دارد. در ایران هم در سال ۱۳۷۰ برای اولین بار تغییر ساعت رسمی کشور به قانون تبدیل شد، اما چند سال بعد لغو شد و سپس در سال ۱۳۸۶، مجلس مجددا با تصویب یک قانون، دولت را مجبور کرد که ساعت رسمی کشور را در ابتدای بهار تغییر دهد؛ ولی این پایان ماجرا نبود و در مجلس یازدهم، نمایندگان یک بار دیگر با تصویب یک طرح، قانون تغییر ساعت را لغو کردند.

بر همین اساس، در اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با تصویب این طرح در مجلس، اعلام شد ساعت رسمی کشور از سال ۱۴۰۲ دیگر تغییر نمی‌کند، اما با وجود این که تقریبا از ۱۰ ماه قبل اعلام شده بود که با فرا رسیدن بهار، ساعت‌ها دیگر تغییر نمی‌کنند، برخی کاربران ساعت ۲۴ روز یکم فروردین ۱۴۰۲ به ناگهان متوجه شدند ساعت گوشی، تبلت و وسایل الکترونیکی آن‌ها به طور خودکار یک ساعت به جلو کشیده شده است.

در ابتدا گفته شد که علت این مسئله تنظیم بودن سرور‌های جهانی با تغییر ساعت در ابتدای سال در ایران است و در حال حاضر تنظیمات این سرور‌ها در حال تغییر است و تا دقایقی دیگر ساعت گجت‌ها و گوشی‌های موبایل به حالت عادی برخواهد گشت.

وزارت ارتباطات اما در واکنش به این اختلال اعلام کرد که از ماه‌ها قبل همه اقدامات لازم را برای مطلع ساختن مراجع جهانی از ثابت ماندن ساعت در ایران انجام داده است.

سازمان تنظیم مقررات هم با اعلام این که موضوع ثابت ماندن ساعتِ ایران در خرداد ۱۴۰۱ به اطلاع مراجع جهانی رسیده و در سرور‌های زمانی مانند time.is از ۶ ماه قبل تغییرات لازم انجام شده، مشکل اختلال ساعتِ برخی گوشی‌ها را مربوط به شرکت سازنده آن‌ها دانست و از انجام پیگیری‌های لازم برای حل سریع این مشکل و انتشار به‌روزرسانی جدید از سوی تولیدکنندگان تلفن‌همراه خبر داد. 

نگرانی از تکرار این مسئله بهانه‌ای شد تا در آخرین روز‌ها و هفته‌های سال از وزیر ارتباطات سوال شود که آیا تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز مجدد این مشکل در ابتدای فروردین ۱۴۰۳ اندیشیده شده است یا این که دوباره ساعت موبایل برخی کاربران در نیمه اول سال آینده یک ساعت به جلو کشیده خواهد شد؟

عیسی زارع‌پور مجددا همان حرفی را زد که ابتدای امسال پس از مختل شدن ساعت موبایل‌ها گفته بود. او به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت که وزارت ارتباطات وظیفه خود را در این زمینه انجام داده و امیدوار است که تجربه نیمه اول امسال در سال جدید تکرار نشود.

با همه این تفاسیر در ویدیوی زیر خواهید دید که اگر باز هم ساعت موبایلتان تغییر کرد؛ چه راهکاری را پیش بگیرید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ذوق‌زدگی روزنامه دولت از افشای فایل صوتی وزیر خارجه روحانی
  • اگر ساعت موبایلمان بعد از عید تغییر کرد؛ چه کنیم؟
  • یمن قواعد جدید درگیری را به دشمن تحمیل کرده است
  • وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند | ماجرای فایل صوتی درز کرده از مهمانی؛ ظریف چه گفته بود؟
  • درگیری خطیر با پیشکسوت استقلال سر بلیت دربی
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال: برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!
  • گلخانه‌ها، محافظان آب در عصر خشکسالی