Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدارش در لیگ ملت‌های والیبال 2018 شب گذشته در سالن آزادی تهران به مصاف آلمان رفت و 3 بر 2 به برتری رسید. تیم ملی ایران بابرتری مقابل آلمان به هفتمین پیروزی خود در این دور رقابت ها دست یافت و در جایگاه دهم لیگ ملت ها قرار گرفت.

در همین راستا، مصطفی کارخانه، مربی و کارشناس والیبال، درباره عملکرد تیم ملی در هفته آخر لیگ ملت ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: عملکرد ملی پوشان درهفته های اول خوب نبود و بچه ها با استرس زیادی بازی را شروع کردند؛ اما رفته رفته بازی های خوبی ارائه دادند و نتیجه خوبی کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص بازی با کره جنوبی ، آلمان و بلغارستان به نظرم عملکرد خیلی خوبی داشتند، هرچند که دیگر برای نتیجه گرفتن دیر شده بود، ولی این بازی ها محک خوبی بود برای بازی های پیش رو که بتوانیم نقاط ضعف و قدرت تیم را ارزیابی کنیم.

وی افزود:  احساس می‌کنم این اتفاق افتاده و قطعا در مسابقات بعدی بهتر از لیگ ملت ها نتیجه می گیریم، مسابقات جهانی فرصت خوبی است که بتوانیم نمایش بهتری از لیگ ملت ها داشته باشیم. بدون تردید باید برنامه ریزی درست و دقیق تری برای بازی های جهانی انجام شود و ملی پوشان با آمادگی بهتر و بیشتر در رقابت ها حاضر شوند.

کارخانه درپاسخ به این سوال که عملکرد کدام یک از بازیکنان در این دوره از رقابت های بهتر بود، بیان کرد: همه بچه ها و کادر فنی برای کسب بهترین نتیجه و ارائه یک بازی خوب تلاش کردند، اما به اعتقاد من سعید معروف مثل همیشه یکی از بهترین بازیکنان تیم در این دوره از رقابت ها بود، که علاوه بر بازی خوب دیگر بازیکنان را هم خوب هدایت می کرد، در کنار سعید معروف بازیکنان جوان دیگری هم عملکرد خوبی داشتند از جمله علی شفیعی و میلاد عبادی پور که بدون شک آینده خوبی را برای این دو بازیکن پیش بینی می کنم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال مصطفی کارخانه لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!

به گزارش ورزش سه، سال ۱۴۰۲ مترادف با آغاز رنسانس جدیدی در فوتسال افغانستان بود. راهیابی به جام ملت‌های آسیا برای اولین بار در تاریخ. حکایتی آمیخته به پیروزی‌های بزرگ، بلندپروازی و رویاپردازی. آنچه که این قصه را باورنکردنی و حیرت‌آور می‌کند، صعود به جام جهانی خواهد بود. تیم ملی فوتسال افغانستان با رهبری مجید مرتضایی مربی ایرانی تبار خود تنها یک قدم با صعود به جام جهانی فاصله دارند و در جام ملت‌های آسیا 2024 نمایش شگفت‌انگیزی را در تایلند داشتند. آن‌ها پس با پیروزی برابر عراق، قدرت خود را به رخ کشیدند و برای مصاف با قرقیزستان لحظه شماری می‌کنند تا روزی تاریخی را برای کشور افغانستان رقم بزنند.

پسران جنگجو و خوش قریحه مرتضایی، جام را با شکست مقابل غول آسیا ( ایران ) آغاز کردند و در ادامه به تساوی و تک امتیاز مقابل کویت قناعت کردند تا معادلات راهیابی به مرحله حذفی به نبرد پایانی کشیده شود. آن‌ها تیم‌ملی بحرین را از پیش‌روی خود برداشتند و به یکی از رویاهای خود رنگ و بوی حقیقت بخشیدند.

تیم ملی افغانستان به‌رغم به بند کشیدن تاجیکستان و نمایش ستودنی با بداقبالی روبه‌رو شدند و از صعود به جمع چهار تیم پایانی بازماندند. از آنجایی که آن‌ها در مسیر درستی قدم برداشته بودند و در طی این سال‌ها با برنامه‌ریزی، سِیر صعودی را پیموده بودند، یک شانس دیگر به روی آن‌ها لبخند زد و با راه یافتن ازبکستان ( میزبان جام‌جهانی ) به نیمه نهایی، فرصت دیگری برای پرواز به جام جهانی بدست آوردند.

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف نخست برابر تیم ملی عراق به یک پیروزی چشمگیر دست یافت و آن‌ها را با مربی مطرح برزیلی‌شان از گردونه رقابت‌ها حذف کرد و برای کسب جواز آخرین بخت قاره آسیا به جام جهانی، فردا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت. آن‌ها می‌خواهند ماموریت غیرممکن را ممکن کنند. 

دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان، فردا ( یک‌شنبه ) و از ساعت 8:30 برابر همدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و تیم پیروز این دیدار به عنوان آخرین تیم راه یافته به جام جهانی شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود