Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسن روحانی رئیس‌‌جمهور در پیامی با تبریک پیروزی مجدد «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، اظهار امیدواری کرد در دوره جدید، روابط دوستانه و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه بیش از پیش تقویت شده و همکاری‌های نزدیک و مسئولانه دو کشور در قبال تحولات منطقه و جهان اسلام، زمینه‌های بهتری برای حل مشکلات و تقویت صلح و ثبات و افزایش رفاه در منطقه را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رجب طیب اردوغان

رئیس جمهوری ترکیه

با مسرت و خرسندی پیروزی مجدد جناب‌عالی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و کسب رای اعتماد مردم کشورتان را صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدوارم که در دوره جدید ریاست جمهوری جناب‌عالی، روابط دوستانه و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه بر پایه پیوندهای مستحکم تاریخی، فرهنگی و دینی، حسن همجواری، احترام متقابل و منافع مشترک بیش از پیش تقویت شده و همکاری‌های نزدیک و مسئولانه دو کشور در قبال تحولات منطقه و جهان اسلام، زمینه های بهتری را برای حل مشکلات و تقویت صلح و ثبات و افزایش رفاه در منطقه فراهم آورد.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی، سعادت و رفاه مردم دوست و برادر جمهوری ترکیه را مسألت دارم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران ترکیه جهان مشکلات حسن روحانی ریاست جمهوری جمهوری اسلامی انتخابات ترکیه اردوغان روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند

بازدید 8 بی‌احترامی و دست ندادن رجب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با مارک روته نخست وزیر هلند که به ترکیه سفر کرده باعث خشم مردم هلند شده است. ترکیه به دنبال بازگرداندن شماری از مخالفان اردوغان به ترکیه است و هلند به این خواسته همراهی نکرده است. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اردوغان : دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • اردوغان: تعلیق مبادلات تجاری با اسرائیل ضروری بود
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه