Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  ایلنا از رشت، در رقابت‌های کاراته قهرمانی استان گیلان، هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی به صورت دوره ای در رشت با هم به رقابت پرداختند.

در گروه اول این مسابقات تیم‌های منتخب فومن ، دخانیات رشت، کرد آفرید و حامی بندرانزلی و در گروه دوم تیم های قاسمی آستانه اشرفیه ، قهرمانان تالش ، مبارزان رشت و کیانی رشت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و با پایان یافتن مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم‌های کاراته دخانیات ، کیانی و مبارزان رشت به همراه کرد آفرید به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در جریان این رقابت ها و از گروه اول ، تیم دخانیات رشت رتبه نخست و تیم کرد آفرید عنوان دوم را کسب کردند و در گروه دوم نیز تیم های مبارزان و کیانی رشت به ترتیب اول و دوم شدند.

با توجه به نتایج کسب شده در مرحله نیمه نهایی مسابقات کاراته قهرمانی استان گیلان جام رمضان، تیم های کرد آفرید با کیانی رشت مبارزه می‌کند و تیم های کاراته مبارزان رشت و دخانیات رو در روی هم قرار می‌گیرند که در نهایت تیم های برنده برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاراته گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی مردان کشور در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان پسران از روز گذشته به میزبانی همدان آغاز و به مدت ۶ روز پیگیری می‌شود.

سعید نصرالهی اضافه کرد: براساس برنامه اعلام شده، ️مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته کشور در نخستین روز این رقابت‌ها که در اوزان ۸۴+، ۸۴-، ۷۵-، ۶۷- رده سنی زیر ۲۱ سال برگزار شد کاراته کا‌های شایسته این استان موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

وی همچنین گفت: امیر رضا برزویی با مربیگری استاد حمید رضا فرهادی در وزن ۶۷- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال و امیرحسین کولانی با مربیگری استاد مسلم زین الدینی در وزن ۸۴- رده سنی زیر ۲۱ سال صاحب گردن آویز طلا شدند.

نصرالهی یادآور شد: در همین رده سنی محمدجواد صفری با مربیگری استاد حمیدرضا فرهادی در وزن ۷۵- کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و ابوالفضل بیات با مربیگری استاد برهان فتاحی در وزن ۸۴+ کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • مسابقات کاراته قهرمانی کشور در همدان
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • همدان در میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشته است
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی