Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی تیم ملی ایران مقابل پرتغال و سه مسابقه دیگر در جریان دوازدهمین روز از جام‌جهانی، از شبکه‌های سه سیما و ورزش به طور زنده پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، بازی تیم‌های ایران ـ پرتغال و اروگووئه ـ روسیه دوشنبه (چهارم تیر ماه) از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و مسابقه دو تیم عربستان ـ مصر و اسپانیا ـ مراکش از شبکه ورزش به روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تیم‌های اروگووئه ـ روسیه امروز ساعت ۱۸:۳۰ به روی آنتن شبکه سه می‌رود و همچنین شبکه ورزش مسابقه دو تیم عربستان ـ مصر را ساعت ۱۸:۳۰ پخش خواهد کرد.

مسابقه تیم‌های ایران ـ پرتغال هم ساعت ۲۲:۳۰ با گزارشگری پیمان یوسفی از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود و مسابقه دو تیم اسپانیا ـ مراکش ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

همچنین شبکه ورزش تکرار بازی‌های روز گذشته جام جهانی را امروز پخش خواهد کرد.

روز گذشته بازی تیم‌های انگلیس ـ پاناما ساعت ۱۶:۳۰، مسابقه دو تیم ژاپن ـ سنگال ساعت ۱۹:۳۰ و بازی تیم‌های لهستان ـ کلمبیا ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سیما به روی آنتن رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون امشب _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و اورتون

لیگ برتر انگلیس (چلسی - اورتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 744758

دیگر خبرها

  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟