Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نشست که مادران نوجوانان حلقه حضور داشتن خلاصه ای از مباحثی که تا کنون در حلقه توسط سر گروه حلقه خانم محمدی مطرح شده خدمت مادران بیان گردید ونقاط ضعف وقوت حلقه توسط مادران مطرح شد واز سر گروه خواسته شد مباحثی که مطرح میشود بیشتر در خصوص مسایل درسی و مشکلات روز مره جوانان باشد ودر اخر نام 5 نفر از بهترین های متربیان حلقه بیان شد که در فرصتی مناسب هدیه ای توسط پایگاه برای آن ها تهیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گرو مسیر تکنولوژی است 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکترمسعود ابراهیمی، معاون رئیس جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در نخستین گردهمایی مدیران مراکز نوآوری دانشگاهی و مراکز نوآوری پارک‌های علم و فناوری کل کشور که امروز صبح در کارخانه نوآوری امیدینو برگزار شد، گفت: دنیا مدت هاست از مدل‌های رشد اقتصادی مبتنی بر کار، صنایع و منابع گذشته است. اکنون رشد اقتصادی مبتنی بر افزایش بهره وری را تجربه می‌کند که از مسیر نوآوری‌ها رخ می‌دهد. 

وی افزود: اکنون گوشی‌های آیفون در بازار‌های خرده فروشی با قیمت هزار دلار یا بیشتر خرید و فروش می‌شود، قیمت قطعات داخل آن ۷۵ دلار است. مابقی ناشی از ارزش افزوده‌ای است که نوآوری‌ها ایجاد کرده اند.

وی گفت: صادرات شرکت لویی ویتون فرانسه در حوزه عطر نزدیک به ۶۰ میلیارد دلار بود در صورتی که سال گذشته ما به زحمت ۲۰ میلیارد دلار نفت فروخته باشیم. با این نگاه از سال‌های یک تا دو دهه گذشته کشور نیز به واسطه فعالیت‌های معاونت علمی و فناوری  وارد این فضا‌های مبتنی بر نوآوری شکل گرفته اند. امروز مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌ها، پارک‌های علم و فناوری از حجم برگشت پذیر گذشته اند و دیگر زمانی فرا رسیده که آنها را به سمت کیفی سازی و کیفیت بخشی سوق دهیم. 

وی تاکید کرد: مراکز نوآوری را می‌توان به عنوان اولین حلقه زنجیره در حوزه زیست بوم و فناوری نام ببریم. 

رئیس سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی طی ۴ دهه گذشته با رویکرد حل مساله در کشور شکل گرفته است و فعالیت‌های پرشماری در حوزه‌های مختلف را داشته است. پژوهشگاه رویان سنبل جهاددانشگاهی در حوزه سلول‌های بنیادی و درمان‌های ناباروری فعالیت دارد. در حوزه‌های فنی، مهندسی، کشاورزی و ... نیز دستاورد‌های فاخری مبتنی بر نیاز کشور انجام شده است.

وی عنوان کرد: جهاددانشگاهی مبتنی بر این تجربیات، سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان این نهاد شکل گرفته است تا تجارب جهانی و ملی ترکیب و به شکل موثرتر در زیست بوم نوآوری و فناوری بکار ببرد. در حال حاضر این مرکز علاوه بر سه پارک علم و فناوری، بیش از ۷۰ مرکز رشد و مراکز رشد و شتاب‌دهی در سطح کشور دارد. حدود ۱۷۰۰ صاحب ایده، تیم پژوهشی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان در این زنجیره فعالیت دارند.

ابراهیمی عنوان کرد: جهاددانشگاهی تمام المان‌های یک زیست بوم نوآوری و فناوری را در خود جذب کرده است. دو مرکز بزرگ دانشگاه و ۱۵۰ گروه پژوهشی داریم. این سازمان به عنوان نهاد واسطه در این اکوسیستم قصد دارد این مراکز و گروه‌ها را به یکدیگر مرتبط سازد.

وی گفت: همکاری بین جهاددانشگاهی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان وجود دارد. به واسطه این همکاری، کار ارزیابی مراکز نوآوری در سطح کشور به جهاددانشگاهی واگذار شده است. بر اساس این ارزیابی‌ها و شاخص ها، خدمات معاونت علمی‌و فناوری به مراکز نوآوری ارائه خواهد شد. در این مسیر تجربیات جهانی و داخلی را تطبیق خواهیم کرد. اکنون شاخص‌های آن استخراج شده و در حال تکامل است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گرو مسیر تکنولوژی است 
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • ترکیه رهگیری موشک‌های ایرانی را تکذیب کرد
  • ترکیه رهگیری موشک‌ های ایرانی را تکذیب کرد
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم